loading...
گردشگری
چاپارگشت پارسه بازدید : 34 دوشنبه 25 مرداد 1400 نظرات (0)

هتل پرسپولیس شیراز یکی از هتل های بین المللی و 5 ستاره در این شهر است. همان طور که می دانید شیراز از جمله شهرهایی در ایران به شمار می‌آید که هرساله میزبان مسافران و گردشگران بسیار زیادی از نقاط مختلف کشور و حتی نقاط مختلف جهان است. در این شهر هتل‌ ها و اقامتگاه های بسیار زیادی وجود دارد.
هتل پرسپولیس شیراز یک هتل پنج ستاره به شمار می آید که در مرکز و قلب شهر زیبای شیراز قرار گرفته است و زمان افتتاح و آغاز فعالیت آن به سال ۱۳۸۱ بازمی‌گردد. قابل ذکر است بگوییم که این هتل در هفت طبقه ساخته شده است و ۱۰۴ واحد اقامتی دارد که هرکدام از این واحد ها بسیار مجهز و مدرن هستند.

هتل پرسپولیس شیراز چه امکاناتی دارد؟

هتل پرسپولیس شیراز امکانات بسیار زیادی را برای رفاه و آسایش هر چه بیشتر مهمانان خود فراهم کرده است که افراد با اقامت در این هتل می توانند از تمام این امکانات بهره مند شوند. برای مثال در این هتل پارکینگ اختصاصی، سونا و جکوزی، سالن های ورزشی مختلف، فروشگاه، صرافی، آرایشگاه، نمازخانه، استخر و غیره وجود دارد. همچنین در لابی این هتل نیز امکان استفاده از اینترنت وجود دارد و اتاق های هتل پرسپولیس شیراز از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز بهره‌مند هستند.
در طبقه همکف هتل پرسپولیس رستورانی به نام آپادانا وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به آنجا متنوع ترین و خوشمزه ترین غذاها را سفارش دهید تا برایتان آماده کنند. همچنین در کافی شاپی که در کنار رستوران آپادانا قرار گرفته است انواع نوشیدنی ها، بستنی، کیک و خوراکی های خوشمزه دیگر سرو می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم در صورت اقامت در این هتل به این کافی شاپ نیز سری بزنید.

قابل ذکر است بگوییم که در همه واحدهای اقامتی این هتل امکاناتی مانند حمام، مینی بار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و همچنین دسترسی به اینترنت وجود دارد. همچنین این واحدهای اقامتی از اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته تشکیل شده اند که شما با توجه به تعداد اعضای خانواده خود و یا تعداد افرادی که با شما در این سفر همراه هستند می توانید یکی از این اتاق‌ها را رزرو کنید.

البته اگر می خواهید از امکانات بیشتری بهره مند شوید و اقامت راحت تری را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما رزرو سوئیت دو خوابه چهار تخته رویال است. بد نیست بگوییم که هتل پرسپولیس شیراز ۲ تالار پذیرایی بسیار بزرگ وجود دارد که هر کدامشان برای ۳۰۰ نفر ظرفیت دارند و با تجهیزات کاملی که دارند جهت برگزاری همایش، مجالس عروسی و عقد بسیار مناسب هستند. هم‌چنین هتل پرسپولیس شیراز پرسنل بسیار مجربی دارد که اخلاق مداری و ادب از ویژگی بارز آن ها به شمار می‌آید.

جاذبه های دیدنی اطراف هتل پرسپولیس شیراز

در اطراف و نزدیکی هتل پرسپولیس شیراز جاذبه های دیدنی و تاریخی بسیار زیادی وجود دارند که با اقامت در این هتل پنج ستاره می توانید دسترسی راحت تری به آن ها داشته باشید و به وسیله ماشین شخصی خود و یا سرویس تاکسی هتل خودتان را به این اماکن برسانید. برای مثال اگر قصد دارید به فرودگاه بین المللی شیراز بروید با ماشین باید چیزی حدود ۲۴ دقیقه را در راه باشید و رانندگی کنید. فاصله ارگ کریمخانی و حمام وکیل از هتل پرسپولیس شیراز نیز به ترتیب با ماشین ۶ و ۸ دقیقه است.

باغ جهان نما، باغ عفیف‌آباد و آرامگاه حافظ یا همان حافظیه نیز از دیگر جاذبه هایی به شمار می‌آیند که در نزدیکی هتل پرسپولیس قرار گرفته اند و به ترتیب تا هتل ۱، ۱۷ و ۵ دقیقه فاصله دارند. اگر می خواهید با ماشین به آرامگاه شاهچراغ بروید باید چیزی حدود ۱۱ دقیقه رانندگی کنید. رفتن به ترمینال مسافربری کاراندیش شیراز و راه آهن نیز به ترتیب ۲۴ دقیقه و ۲۵ دقیقه با ماشین طول می کشد.

مراکز خرید بسیار زیادی در شهر زیبای شیراز و در اطراف هتل پرسپولیس وجود دارد که از جمله آنها می توانیم به مرکز خرید خلیج فارس، مرکز خرید نگین فارس و مرکز خرید آفتاب اشاره کنیم که دسترسی به آنها به وسیله ماشین به ترتیب ۲۷، ۲۴ و ۲۰ دقیقه زمان می‌برد. شما در این مراکز خرید می توانید هر آنچه را که نیاز دارید پیدا کرده و خریداری نمایید. کاروانسرای فیل، مدرسه خان، موزه پارس، آب انبار وکیل، بازار مسگرها، باغ منشی باشی و بازار نو نیز از دیگر جاذبه های شهر زیبای شیراز به شمار می‌آیند که فاصله چندان زیادی با هتل پرسپولیس شیراز ندارند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 2,402
  • بازدید کلی : 5,434