loading...
گردشگری
چاپارگشت پارسه بازدید : 33 دوشنبه 25 مرداد 1400 نظرات (0)

هتل بین الحرمین شیراز، هتل تاپ 3 ستاره ای است که در سال 1397 افتتاح شد و بین دو حرم شاه چراغ و حرم سید علاء الدین حسین (ع) قرار دارد. این هتل با داشتن کادری مجرب و حرفه ای بر آن است تا خدماتی عالی را به میهمانان گرانقدر ارائه دهد.

هتل بین الحرمین شیراز، انتخابی دیگر برای اقامتی دلپذیر در شیراز

دوباره به شیراز می رویم. شهر شعر و ادب پارسی، شهر حافظ و سعدی. بوی عشق و بهارنارنج را از هوا استشمام میکنیم و در حیاط نارنجستان قوام فالوده خوش طعم شیرازی نوش جان میکنیم. اگر دلتان میخواهد در طول مدت بودنتان در این شهر، اقامتی دلپذیر نیز داشته باشید، گزینه های زیادی روبروی شماست. یکی از آنها هتل بین الحرمین شیراز است که با داشتن کادری مجرب و حرفه ای تلاش دارند تا لحظات خوشی را برای شما در این هتل زیبا رقم بزنند.

هتل بین الحرمین را بیشتر بشناسیم

هتل تاپ 3 ستاره ی بین الحرمین، هتلی با خدمات عالی ست که در زیر بنایی به مساحت 7000 متر مربع تاسیس و در سال 1397 به بهره برداری رسیده است. دسترسی راحت و آسان میهمانان از مبدا هتل به مراکز مهم تجاری و تاریخی شهر، کیفیت عالی خدمات و همینطور اقامت به صرفه و اقتصادی از جمله عواملی هستند که باعث ترغیب گردشگران برای اقامت در این هتل میشوند. شعار کارکنان این هتل این است که میهمانان با رزرو هتل بین الحرمین شیراز به عنوان یک هتل تقریباً 4 ستاره، پول یک هتل 3 ستاره را پرداخته اما خدمات یک هتل 5 ستاره را دریافت می کنند.
حیاط باغ هتل یکی از فضاهای فرح بخش هتل است که میهمانان را ترغیب میکند تا ساعاتی روی تخت های چوبی حیاط نشسته، چای و یا دمنوش های آتشی خود را در کنار فواره ی زیبای آب حوض بنوشند، از آش سنتی و نان محلی لذت برند، در عین حال عطر بهار نارنج شیراز را به درون کشند و به گنبد زیبای شاهچراغ نگاهی اندازند. این حیاط تجسمی از فرهنگ غنی و اصیل ایل قشقایی است.

موقعیت مکانی و دسترسی هتل

برای رسیدن به این هتل بعد از میدان آستانه وارد خیابان بین الحرمین شوید. سپس به راحتی این هتل 3 ستاره تاپ را در جوار حرمین شریف شاه چراغ (ع) و سید علاالدین حسین (ع) پیدا میکنید. هر وقت دلتان گرفت سریعاً خود را به شاه چراغ برسانید تا زنگار از دلتان رخت بربندد.
فاصله شما تا اماکن تاریخی شهر، همچون نارنجستان قوام، خانه زینت الملک، مسجد صورتی و مسجد عتیق آنقدر کم است که با پای پیاده هم میتوانید تا آنها بروید.

دسترسی شما از این هتل به تمامی مراکز خرید و اماکن تاریخی سریع و آسان است و همچون آب خوردن صورت میگیرد. 2 دقیقه تا نزدیک ترین ایستگاه مترو و 17 دقیقه تا فرودگاه بین المللی شیراز فاصله دارید. در ضمن اگر میخواهید خود را به ایستگاه قطار شهر برسانید، ما به شما بزرگراه دکتر حسابی را پیشنهاد میدهیم. سریعترین و کم ترافیک ترین مسیر موجود که می تواند شما را در عرض سی دقیقه به ایستگاه قطار شهر برساند.

اتاق ها

تنوع وسیعی از اتاق ها در اختیار میهمانان قرار دارد تا متناسب با شرایط شان هر کدام را که بیشتر باب میلشان بود، انتخاب کنند. تنوعی از اتاق های یک تخته، دو تخته استاندارد (دبل و توئین)، سوئیت و اتاق های کانکت. تمامی امکانات رفاهی لازم در اتاق ها مهیا شده تا از اقامت خود در این هتل رضایت کامل داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل

هتل بین الحرمین شیراز تمامی امکاناتی را که جهت رفاه حال میهمانان و گردشگران ایرانی و خارجی لازم است را فراهم آورده تا آنها اقامتی لذت بخش و مملو از آرامش را در این مکان تجربه کنند. همان ابتدا، در بدو ورود با نوشیدنی های گوارا از میهمانان استقبال میشود تا خستگی راه را از تنشان بیرون کنند.

اینترنت پر سرعت رایگان در کل روز در اختیار شماست. خشکشویی، پارکینگ مسقف، خدمات بلیط و تورهای گردشگری، خشکشویی، صدوق امانات، همه و همه در این هتل قرار دارند تا راحتی شما را تضمین کنند. از خوراکی های خوشمزه مینی بارها هم غافل نشوید. رستوران هتل با تنوعی از غذاهای خوشمزه در ساعات مشخص میزبان میهمانان عزیز است و اگر تمایل داشتید خستگی روزتان را برطرف کنید ما به شما خدمات ماساژ و ریلکسی این هتل را نیز در کنار چیزهای دیگرش پیشنهاد میکنیم. حیاط باغ زیبای هتل را نیز با آن نان های محلی و دمنوش های خوش طعم فراموش نکنید.

اگر برای دیدن مناطق تاریخی و گشت در شیراز آمده اید، برای رزرو هتل بین الحرمین شیراز تاخیر نکنید. شما در این هتل به صرفه از لحاظ اقتصادی، دسترسی راحت به همه جای شیراز داشته و اقامتی به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 2,411
  • بازدید کلی : 5,443