loading...
گردشگری
چاپارگشت پارسه بازدید : 30 شنبه 27 آذر 1400 نظرات (0)

کشور تایلند که با القاب سرزمین لبخندها و سرزمین فیل سفید نیز شناخته می شود، به لحاظ برخورداری از جاذبه های طبیعی زیبا و منحصر به فرد امروزه یکی از مقاصد مهم گردشگری آسیا و جهان به شمار می رود.سواحل وسیع و رویایی با درختان نخل سربه فلک کشیده و نواحی مرجانی دیدنی، آن را به بهشت دوستداران طبیعت و گردشگری ساحلی تبدیل کرده است.مردمان خونگرم و میهمان نواز این سرزمین،همواره نقش پررنگی در شهرت موطن خود نزد جهانیان داشته اند.

معابد بی شمار کشور تایلند و عقاید مذهبی پرشور مردمان آن که به خوبی از مجسمه ها و سبک معماری بناها مشهود است،گردشگران علاقه مند به آیین ها و مراسم بودایی را به این سرزمین شگفت انگیز جذب می کنند.تایلند به یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان نیز تبدیل شده است که آنها را به تماشای جاذبه های طبیعی و تاریخی،فرهنگ،رقص،موسیقی و عادات غذایی خود فرا میخواند.برای سفر به کشور تایلند نیاز به اخذ ویزای تایلند دارید.

با ما همراه شوید تا با مراحل دریافت ویزای تایلند در شرایط کنونی آشنا شوید.

انواع ویزاهای کشور تایلند عبارتند از:

ویزای توریستی

ویزای تجاری (کاری)

ویزای تحصیلی

ویزای مهاجرتی

ویزای ترانزیت

ویزای پزشکی

ویزای نمایشگاهی

ویزای توریستی تایلند

زمانیکه با هدف گردشگری به کشور تایلند سفر می کنید نیاز به اخذ ویزای توریستی تایلند دارید.سفارت پادشاهی تایلند برای مسافران ایرانی که قصد اخذ ویزای توریستی این کشور را دارند، در حالت عادی ویزای یک ماهه یکبار ورود صادر میکند. ویزای توریستی تایلند تا سه ماه بعد از صدور معتبر است و از زمانی که وارد خاک این کشور شوید، میتوانید یک ماه در آنجا اقامت داشته باشید. 

در صورت اقامت بیشتر از زمان ویزا باید به اداره مهاجرت مراجعه کنید و درخواست تمدید ویزا بدهید در غیر اینصورت شامل جریمه خواهید شد.مدت زمان صدور ویزای تایلند 3 الی 10 روز کاری است. 

در شرایط کنونی به خاطر شیوع بیماری کرونا ، قوانین اخذ ویزای تایلند نیز دستخوش تغییراتی شده است : 

شما باید در ورود اولیه خود به این کشور 7 روز اقامت در یک شهر و در هتل هایی اقامت داشته باشید که شامل قوانین sandbox باشند و بعد از اتمام 7روز میتوانید مقصد خود را در این کشورتغییر دهید.

تایلند اکنون از مسافران هر کشوری در جهان با توجه به برنامه Sandbox استقبال می‌کند. برنامه sandbox از اول جولای آغاز شد و برای گردشگران کشورهای مختلف به گونه ای متفاوت تعریف شده است. برای گردشگران ایرانی قوانین Sandbox شامل افرادی است که کامل واکسینه شده اند و تنها در هتلهایی که در لیست  قرار دارند می توانند اقامت داشته باشند. 

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی تایلند :

اصل گذرنامه با حداقل ۷ ماه اعتبار

یک قطعه عکس 3*4 رنگی (تمام رخ، بدون عینک )

کپی گذرنامه، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه  

واچر هتل ( اقامت 7 روزه در شهر اول ضروری است ) 

بلیط رفت و برگشت هواپیما 

تکمیل فرم درخواست ویزای تایلند 

بیمه مسافرتی با پوشش کرونا به سقف 50 هزار دلار برای مدت 2 ماه 

پرداخت هزینه‌های مربوط به ویزا (فقط پول نقد و به یورو ) 

تست منفی PCR ( برای سوار شدن به هواپیما ) 

گردش 3 ماهه بانکی به زبان انگلیسی با مانده 50 میلیون تومان 

کارت واکسن دیجیتال دارای QR کد 

داشتن گواهی Thai Pass 

Thailand Pass چیست؟

سیستم تایلند پاس یک سیستم رایگان مبتنی بر وب است که به منظور کارآمدتر کردن فرآیند مستندسازی مسافرانی که وارد تایلند می شوند نسبت به برنامه گواهی ورود طراحی شده است. درست مانند گواهی ورود، داده‌ها را برای فرم‌های ورودی مورد نیاز جمع‌آوری می‌کند، اما چیزی که آن را بهتر از گواهی ورود (COE) می‌کند این است که هم اطلاعات سفر و هم اطلاعات بهداشتی مانند گواهی‌های واکسن را جمع‌آوری کرده و به تسهیل تشکیل پرونده کمک می‌کند.هدف از گذرنامه جدید تایلند کمک به پشتیبانی سیستم "سهولت سفر" این کشور پس از بازگشایی و تسریع فرآیند تکمیل اطلاعات و بارگذاری اسناد سفر است.

نحوه درخواست تایلند پاس

شما می‌توانید مستقیماً در وب‌سایت تایلند پاس وارد شده و مرحله به مرحله مدارک سفر را آپلود کنید و در نهایت کد رجیستری را جهت پیگیری دریافت نمایید. زمان رسیدگی به درخواست تایلند پاس  5 تا 7 روز به طول می انجامد. توصیه می شود زودتر از زمان سفر ، برای تایلند پاس اقدام کنید .در نهایت به شما کد ورودی QR یا شناسه عبور تایلند داده می شود که برای ورود به این کشور ضروری است. 

لازم به ذکر است کلیه مراحل فوق توسط بخش ویزای چاپارگشت پارسه در کمترین زمان برای شما انجام می شود. برای دریافت مشاوره جهت اخذ ویزای توریستی تایلند می توانید با بخش ویزای چاپارگشت پارسه تماس حاصل فرمایید. 22022700 - 22026400

چاپارگشت پارسه بازدید : 26 شنبه 13 آذر 1400 نظرات (0)

نمایشگاه اکسپو در کشورهای مختلف هر چند سال یک بار برگزار می شود، که در سال 2020 کشور امارات و شهر دبی میزبان آن است. نمایشگاه اکسپو دبی 2020 میزبان موسسات آموزشی، شرکت های چندجانبه و مشاغل مختلف خواهد بود. در ادامه این مقاله، ابتدا با نمایشگاه اکسپو و سپس با نمایشگاه اکسپو دبی 2020 آشنا خواهیم شد.

نمایشگاه اکسپو چیست؟

نمایشگاه اکسپو یکی از نمایشگاه های بزرگ جهانی است که هر چند سال یک بار در یک کشور برای نمایش دستاوردهای ملل مختلف برگزار می شود. این رویداد به قدری مهم است که به عنوان سومین رویداد مهم دنیا بعد از جام جهانی و المپیک شناخته شده است. به علاوه، این نمایشگاه که نمایشگاه فرهنگ ملل نیز نام دارد، زیر نظر موسسه بین المللی نمایشگاه ها  (Le Bureau international des expositions)قرار دارد. نمایشگاه مذکور اولین بار در سال 1844 در پاریس برگزار شد. آخرین بار نیز در سال 2017 شهر آستانه قزاقستان میزبان این رویداد بود که در آن برای دوره بعدی برگزاری نمایشگاه، دبی به عنوان میزبان انتخاب شد.

نمایشگاه اکسپو دبی 2020 چگونه است؟

نمایشگاه اکسپو دبی 2020  به مدت شش ماه در تاریخ 20 اکتبر 2020 تا 10 آوریل 2021 معادل ۰۹ مهر ۱۴۰۰ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ که مصادف با پنجاهمین سالگرد تاسیس کشور امارات متحده عربی است، برگزار خواهد شد. این نمایشگاه در تمام روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 01 بامداد و در روزهای آخر هفته تا 2 بامداد ادامه دارد. لذا تمامی افراد، فرصت کافی برای شرکت در نمایشگاه را خواهند داشت. برگزاری این رویداد در امارات و دبی، اتفاق مهمی به حساب می آید چرا که مطرح شدن این کشور در سطح بین المللی و نیز سود بی شمار آن را به دنبال دارد.

موضوعات فرعی اکسپو ۲۰۲۰ دبی

موضوعات فرعی مطرح شده در این اکسپو در قالب سه غرفه نمایشگاهی مجزا ارائه خواهد شد. در همین راستا، موضوع "فرصت ها" با هدف تحقق پتانسیل های بالقوه جوامع و نیز افراد برای شکل دهی آینده برگزار خواهد شد. موضوع "تحرک و پویایی" در ارتباط با "پویایی سازنده تر و خلاقانه تر ایده ها، افراد و هدف ها" است. موضوع "پایداری" نیز در ارتباط با طریقه خودکفایی ساختمان ها از نظر مصرف آب می باشد. در واقع، این بخش از طریق به دست آوردن آب از هوا و نیز استفاده از انرژی خورشیدی فعالیت دارد. در همین راستا، فعالیت نیمی از محوطه نمایشگاه با به کارگیری انرژی های پایدار خواهد بود و 80 درصد زیرساخت های نمایشگاهی بعد از اتمام برگزاری رویداد، مجددا قابل استفاده می باشد.

غرفه های نمایشگاه اکسپو دبی 2020

دولت امارات از زمان انتخاب رسمی به عنوان میزبان اکسپو 2020، ساخت محیط نمایشگاه را شروع کرده است که پیش بینی می شود این کار را به صورت باشکوه انجام دهد. محل برگزاری این نمایشگاه در جنوب شهر دبی و نزدیک فرودگاه بین المللی آل مکتوم است که امکانات و زیرساخت های ضروری برای دسترسی راحت بازدیدکنندگان از ترمینال های کشتی کروز ابوظبی و نیز فرودگاه بین المللی ابوظبی فراهم شده است.

گنبد مدرن و عظیم الوصل پلازا و ساختمان های اطراف آن، فضای مورد نیاز برای مشارکت 180 کشور مختلف را در اختیار قرار می دهد. در این محیط، هر کشور دارای یک غرفه و پاویون است که در محیطی به مساحت بیش از 38/4 کیلومترمربع واقع شده اند. لازم به ذکر است که نیمی از این سطح به غرفه های مختلف اختصاص خواهد یافت و نیمی دیگر برای ساخت امکانات و خدمات دیگر مانند مسیرهای ارتباطی، هتل ها و محل اقامت پرسنل و کارکنان، و حتی یک پارک عمومی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

جهت مشاوره برای اخذ ویزای دبی و رزرو هتل های دبی با بالاترین درصد تخفیف با تیم چاپارگشت پارسه تماس حاصل فرمایید. 22022700 - 22026400 و یا از طریق چت آنلاین واتس اپ در ارتباط باشید.  

با توجه به این که برنامه ریزی های دولت امارات در راستای این است که این کشور در لیست بهترین کشورهای جهان قرار گیرد، میزبانی این نمایشگاه و در نتیجه افزایش محبوبیت این کشور، توسعه کسب و کارهای داخلی و نیز افزایش انفجاری گردشگران خارجی، امارات را برای رسیدن به این هدف کمک می کند. کشورهای مختلفی نظیر اسلوونی، تونس، آلمان، ایتالیا، بریتانیا، اندونزی، یونان، هلند، نیوزلند، شیلی، لوکزامبورگ، قزاقستان، نیجریه، فرانسه و ایرلند در این رویداد بزرگ جهانی اعلام حضور کرده اند.

کارشناسان برای طراحی لوگوی رسمی اکسپو دبی 2020 از حلقه ای طلایی که در منطقه تاریخی ساروق الحدید کشف شده، الهام گرفته اند و طراحی بر این اساس انجام شده است. این لوگو نماد ارتباط بین دنیای غرب و شرق می باشد که دبی نماینده آن به حساب می آید.

راهنمای اخذ ویزای دبی 

هدف از برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی 2020

موضوع اصلی نمایشگاه اکسپو دبی 2020، "ارتباط ذهن ها و خلق آینده" می باشد که پیش بینی می شود این نمایشگاه بستری مناسب برای ارائه ایده های خلاقانه از کشورهای مختلف باشد. به علاوه انتظار می رود که این نمایشگاه اکسپو بستری برای ظهور ایده ها و نیز برندهای جدید باشد. چرا که بسیاری از اختراعات معروف مانند اولین تلویزیون، ماشین تایپ، سازه هایی مانند برج ایفل و حتی سس کچاپ هانز برای اولین بار در این رویداد معرفی شده است.

چاپارگشت پارسه بازدید : 32 سه شنبه 11 آبان 1400 نظرات (0)

هتل یلو در قلب کویر

هتل یلو در شهر کاشان و در منطقه گردشگری آران و بیدگل واقع شده است. این هتل کار خود را از سال 1397 شروع کرده است و از هتل های تازه ساز این منطقه به شمار می رود. این هتل نام خود را از روستای یزدلان در شش کیلومتری ابوزیدآباد گرفته است. مردم این روستا به زبان بیذوی حرف می زنند. یزدلان در این زبان یَلو گفته می شود که به معنای یلان و پهلوانان است. روستای یزدلان در سی کیلومتری کاشان واقع شده است. این هتل با امکانات خوبی که دارد برای اقامت مسافرانی که به هوای تماشای زیبایی های کویر به آنجا سفر می کنند، بسیار مناسب است. دسترسی آسان از این هتل به مناطق گردشگری این منطقه از دیگر مزایای اقامت در آن محسوب می شود.

درباره ساختمان هتل یلو

هتل یلو هتلی پنج ستاره است و ساختمان آن دارای سه طبقه و در مجموع 28 واحد اقامتی است. معماری هتل همخوان با محیطی است که در آن قرار گرفته است. در محوطه آن نیز حوض آبی بزرگ و زیبایی مطابق با باغ های ایرانی این منطقه ساخته شده است. اتاق های این هتل به شکل های دو تخته توئین فولبرد، دو تخته دبل فولبرد، سه تخته فولبرد، چهار تخته فولبرد، پنج تخته فولبرد، شش تخته فولبرد و هفت تخته فولبرد هستند و هیچ یک از آنها ظرفیت نفر اضافه را ندارند.

این هتل بیشتر شبیه یک اقامتگاه بوم گردی است و تمام خدمات داخل آن نیز به صورت این نوع اقامتگاه ها به مهمانان ارائه می شود. فرقشان در این است که مهمانان از سرویس خواب به صورت تختخواب در داخل اتاق ها بهره می برند و امکاناتی بیشتر از یک اقامتگاه بوم گردی در اختیار آنها قرار می گیرد. داخل سرویس های بهداشتی و حمام ها و سینک های روشویی به کاشی کاری های ایرانی مزین شده اند و در چیدمان اتاق ها نیز از معماری ایرانی بهره گرفته شده است و وجود طاقچه و شیشه های ارسی ها فضای آنها را دلنشین تر کرده است. یکی دیگر از جذابیت های این هتل وجود طاق ها و ایوان ها است که محل خوبی برای عکاسی به شمار می روند. نمای ساختمان هتل یلو کاهگلی است و در دو طرف آن دو بادگیر برگرفته از معماری این منطقه برای زیبایی بیشتر آن ساخته شده است.

امکانات هتل یلو

هتل یلو دارای ساختمانی که نمای آن کاهگل شده است و با توجه به جدید بودنش امکانات خوبی را برای مهمانانش تعبیه کرده است. از امکانات داخل اتاق ها می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، روم سرویس 24 ساعته، مبلمان، دراور، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، حمام همراه با لوازم بهداشتی داخل آن، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، سیستم اطفای حریق، سیستم گرمایی و سرمایی و مینی بار رایگان اشاره کرد. اتاق ها دارای بالکن نیز هستند که چشم انداز آنها رمل ها و کوه های ماسه ای است.

از امکانات عمومی هتل نیز می توان صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی، پارکینگ، چایخانه، نمازخانه، فروشگاه، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و خدمات خشک شویی را نام برد. لابی این هتل نیز فضای خوبی دارد و در آن امکان اینترنت رایگان تعبیه شده است. در ضمن، افراد معلول نیز از امکانات مخصوص خودشان در این هتل بهره خواهند برد. در زمان رزرو هتل یلو به این مسئله توجه داشته باشید که در اتاق ها خبری از یخچال و تلویزیون و اینترنت، میز تحریر، چای ساز، تلفن، صندوق امانات و سرویس بهداشتی ایرانی نیست.

موقعیت مکانی هتل یلو

هتل یلو در دل کویر قرار دارد و مهمانان می توانند از تفریحات این اقلیم نهایت استفاده را ببرند. سکوت کویر و گشت و گذار در آن از بهترین مزایای سفر به این منطقه است. در هتل امکان تورهای بیابان گردی و سافاری نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. تماشای آسمان کویر در دل شب و به دور از آلودگی نوری از دیگر جذابیت هایی است که گردشگران را به سوی خود می کشد.

یکی از مناطق گردشگری و دیدنی نزدیک به این هتل کویر سیازگه است که در دامنه ریگزارهای شمال ابوزیدآباد قرار دارد. تجربه راه رفتن روی شن های داغ تپه ها و رمل ها تا به آخر عمر همراه کسانی است که این منطقه را برای دیدار انتخاب کرده اند.  

چاپارگشت پارسه بازدید : 31 سه شنبه 11 آبان 1400 نظرات (0)

هتل اکسین آمل در دل طبیعت

هتل اکسین آمل از سال 1397 کار خود را شروع کرده است. این هتل سه ستاره در چهار کیلومتری جاده آمل به تهران واقع شده است و برای آنها که می خواهند سفر کوتاهی به شمال را در دل طبیعت تجربه کنند بسیار مناسب است. چشم انداز اتاق های هتل رو به طبیعت دلربای شمال باز می شود و لحظات بی نظیری را برای مهمانانش رقم می زند. 

ساختمان هتل اکسین آمل

هتل اکسین آمل ساختمانی سفید رنگ و کوچک است که 21 واحد اقامتی دارد. اتاق های این هتل کوچک و دنج و سه طبقه به شکل های دو نفره توئین، دو نفره دبل و سه نفره هستند. سوئیت ها نیز ظرفیت پذیرش سه نفر را دارند به صورت سه نفره و رویال سه نفره درست شده اند. اتاق ها ظرفیت پذیرش نفر اضافه را ندارند و با امکاناتی که در هر یک از آنها تعبیه شده است، اقامتی راحت و بدون دغدغه در انتظار مهمانانش خواهد بود. در میان این اتاق ها، اتاقی هم برای گذراندن ماه عسل عروس خانم ها و آقا دامادها در نظر گرفته شده است. با توجه به نزدیک بودن این هتل به تهران می تواند گزینه مناسبی برای رفتن در شب عروسی از مراسم به این هتل باشد و به طور حتم لحظاتی به یاد ماندنی برای آنها خلق خواهد شد. با توجه به فضای سبز هتل برای عکس گرفتن عروس و دامادها نیز مناسب است.   

امکانات هتل اکسین آمل

هتل اکسین آمل سه ستاره است، اما امکانات آن بیش از ستاره هایش است. از امکانات داخل اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، چای ساز، روم سرویس ۲۴ ساعته، تخت و مبلمان شیک، کمد لباس، صندوق امانات، سیستم گرمایی و سرمایی، سیستم تهویه هوا و تلفن اشاره کرد. سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، سشوار، حوله و مسواک نیز از امکانات بهداشتی هتل به شمار می روند.

فضایی که هتل در آن واقع شده است نیز می تواند در فراهم آوردن اوقات خوش برای مهمانان بسیار مؤثر باشد. از امکانات عمومی هتل نیز می توان پارکینگ اختصاصی، سیتی سنتر و مرکز خرید، شهر بازی کودکان و مزرعه کودک، سالن بدن سازی، سالن بیلیارد و سالن آرایش را نام برد. وجود آمفی تئاتر و سالن همایش ها این هتل را برای برگزاری نشست های کاری نیز مناسب کرده است.

در زمان رزرو هتل اکسین آمل توجه داشته باشید که صبحانه در آن به صورت سلف سرویس سرو می شود و با انواع خوراکی های خوشمزه از مهمانان پذیرایی می شود. رستوران و کافی شاپ هتل نیز برای صرف میان وعده ها و ناهار و شام با غذاهای محلی و سنتی و نوشیدنی های مناسب فصل پذیرای مهمانان اند.   

اگر حیوان خانگی دارید و می خواهید آن را با خود به هتل ببرید، اصلاً نگران ممنوعیت ورودش نباشید. در این هتل محلی مخصوص نگهداری از حیوانات خانگی در نظر گرفته شده است. اما محلی در داخل هتل برای افراد سیگاری وجود ندارد و آنها باید برای کشیدن سیگار از محیط های بسته هتل خارج شوند.

موقعیت مکانی هتل اکسین آمل

هتل اکسین آمل به دیدنی های طبیعی و تاریخی شهر آمل نیز نزدیک است. فاصله آن تا پارک دهکده طلایی ۷ کیلومتر، تا عمارت مقبره میر بزرگ ۷٫۴ کیلومتر، تا پل دوازده چشمه ۷٫۷ کیلومتر، تا موزه آمل ۸٫۲ کیلومتر، تا پل معلق آمل ۸٫۳ کیلومتر، تا آتشکده آمل ۹٫۱ کیلومتر، تا پارک جنگلی هلومسر ۱۱٫۱ کیلومتر و تا پارک میرزا کوچک خان جنگلی ۲۴٫۴ کیلومتر است. کمتر کسی است که برای رفتن به شمال کشور از هواپیما استفاده کند. به دلیل زیبا بودن جاده هایی که از تهران به شمال می رسند، اکثر افراد ترجیح می دهند که از طریق زمینی به شهرهای شمالی بروند. از آنجا که مسیر نیز به اندازه مقصد در سفر اهمیت دارد، توصیه می شود مناظر را از دست ندهید. اما اگر دوست داشتید در زمان صرفه جویی کنید و زودتر خودتان را به هتل برسانید، نگران فاصله هتل تا فرودگاه نباشید. فاصله هتل تا فرودگاه بیشه تنها حدود ۴۰ دقیقه است. فاصله این هتل تا پایانه اتوبوس رانی شهر محمودآباد نیز ۳۰ دقیقه است.

فاصله هتل اکسین آمل تا پارک جنگلی نور 55 دقیقه با خودرو، تا پارک ساحلی لاله فریدون کنار 43 دقیقه، تا باغ پرندگان فریدون کنار 43 دقیقه و تا تالاب فریدون کنار 43 دقیقه است.

چاپارگشت پارسه بازدید : 28 یکشنبه 09 آبان 1400 نظرات (0)

هتل بزرگ مراغه در پایتخت نجوم ایران

هتل بزرگ مراغه از هتل های چهار ستاره این شهر است؛ شهری که به پایتخت نجوم ایران معروف است. در سابق این هتل را با نام دریا می شناختند. این هتل کار خود از سال 1366 آغاز کرده است، اما با تغییرات عظیمی که در سال 1383 روی آن صورت گرفت، به هتلی مجلل و زیبا بدل شد. آخرین بازسازی روی ساختمان آن در سال 1389 انجام شده است. شهر مراغه از جمله شهرهایی در استان آذربایجان شرقی است که به دلیل داشتن اماکن تاریخی و دیدنی همیشه هدف گردشگران بسیاری بوده است. دسترسی آسان این هتل به مکان های تماشایی شهر، آن را در میان مهمانانش به محبوبیت بسیاری رسانده است.  

ساختمان هتل بزرگ مراغه

هتل بزرگ مراغه دارای ساختمانی پنج طبقه است که در مجموع دارای 68 واحد اقامتی است. اتاق های هتل به صورت یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین و سه تخته و سوئیت ها به شکل سه تخته جونیور سه نفره و یک خوابه استودیو چهار نفره هستند. چشم انداز برخی از اتاق ها نمای شهر و برخی دیگر نیز باغ زیبایی است که هتل در آن واقع شده است. در اتاق ها و سوئیت های هتل امکانات بسیار خوبی جهت رفاه حال مهمانان تعبیه شده و اقامت در آن را خاطره انگیز کرده است.   

امکانات هتل بزرگ مراغه

هتل بزرگ مراغه امکانات بسیار خوبی را در اختیار مهمانانش می گذارد. امکانات داخل اتاق ها شامل یخچال، تلویزیون و ماهواره و امکانات پخش فیلم، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، خدمات روم سرويس، خدمات بيدار باش و صرف صبحانه در اتاق است. از امکانات عمومی هتل نیز می توان به استخر، پارکینگ، نمازخانه، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، خدمات خانه داری، خشک شویی، کافی نت، تاکسی سرویس، گیم نت، آسانسور، فروشگاه صنایع دستی، صندوق امانات، فکس و فتوکپی و تالار و سالن کنفرانس و سالن تشریفات اشاره کرد. گشت درون شهری از دیگر خدمات جذاب این هتل به شمار می رود. این هتل آماده پذیرایی مهمانی ها و جلسات مهم کاری و همایش های شما نیز هست.

لابی هتل نیز از امکانات خوبی برخوردار است که شامل شارژ وسایل الکترونیکی در لابی و اینترنت می شود. مجهز بودن این هتل به کافی شاپ و یک رستوران مدرن با غذاهای خوش مزه اقامت در آن را لذت بخش تر کرده است. امکاناتی که در این هتل به آنها دسترسی ندارید نیز شامل سرویس بهداشتی ایرانی و ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت می شود. به دلیل واقع شدن در منطقه ای مناسب از شهر نیازی به ترانسفر فرودگاهی ندارد و مهمانان به راحتی می توانند خود را در زمانی بسیار کوتاه به آنجا برسانند.

موقعیت مکانی هتل بزرگ مراغه

در زمان رزرو هتل بزرگ مراغه به این نکته توجه داشته باشید که دسترسی آن به اماکن تاریخی مهم بسیار ساده است و زمان زیادی صرف رفت و آمد در شهر برای رسیدن به آنها نخواهد شد. فاصله هتل تا گنبد سرخ ۱۰ کیلومتر و ۵۶۶ متر، تا گنبد کبود ۱۱ کیلومتر و ۸۹۹ متر، تا برج مدور ۱۱ کیلومتر و ۹۳۶ متر، تا معبد مهر ورجوی ۲۱ کیلومتر و ۳۱۱ متر و تا چشمه شور سو یا آب شور ۲۲ کیلومتر و ۹۶۳ متر است. فاصله این هتل تا مسجد ملارستم 8 دقیقه با خودرو، تا مسجد جامع مراغه 5 دقیقه، تا مسجد ملامعزالدین 5 دقیقه، تا کلیسای هوانس 3 دقیقه و تا بازار مراغه 5 دقیقه است. برای رفتن از هتل به فرودگاه سهند مراغه تنها 11 دقیقه با خودرو و تا ایستگاه قدیمی شهر مراغه 6 دقیقه با خودرو و تا پایانه اتوبوس رانی نیز تنها 7 دقیقه با خودرو زمان نیست.

برای بازدید از بسیاری از امکان تاریخی حتی می توان با پای پیاده اقدام کرد و نیازی به گرفتن خودرو نیست و در هزینه های سفرتان بسیار صرفه جویی خواهد شد. در واقع، می توان بزرگ ترین مزیت هتل بزرگ مراغه را، علاوه بر امکانات خوبی که دارد، نزدیک بودن آن به مکان های دیدنی شهر در نظر گرفت. به این ترتیب، در وقت مهمانان هم صرفه جویی خواهد شد و آنها زمان بیشتری را برای استفاده از امکانات تفریحی هتل در اختیار خواهند داشت. بعد از یک گردش طولانی در شهر و تماشای قدمت و تاریخ آن، رفتن به استخر و بهره بردن از سونا و جکوزی آن بسیار لذت بخش تر خواهد بود.  

چاپارگشت پارسه بازدید : 18 شنبه 08 آبان 1400 نظرات (0)

هتل قلعه شاه عباسی مرنجاب در دل کویر

هتل قلعه شاه عباسی مرنجاب در دل نزدیک ترین کویر به شهر تهران واقع شده است. طبیعت کویر مورد علاقه بسیاری از طبیعت گردان و گردشگران است. شب های کویر را در هیچ کجای دیگری نمی توان تجربه کرد. چه بهتر که در این شب های سرد بتوان در یک محل مناسب و گرم و نرم نیز اقامت داشت. فصل های مناسب رفتن به کویر و دیدار از آنها بهار و پاییز است.

این هتل در دل کویر مرنجاب قرار دارد و با امکاناتی که در آن تعبیه شده است، مکانی مناسب برای پذیرایی از مهمانان است. اگر هوس تماشای افق بی انتهای کویر و طلوع و غروب بی نظیرش دست از سر شما بر نمی دارد، می توانید یک آخر هفته را در این هتل بگذرانید.

درباره هتل قلعه شاه عباسی مرنجاب

هتل قلعه شاه عباسی مرنجاب ابتدا کاروان سرا بوده است. کاروان سرایی که شاه عباس صفوی آن را در سال 1012 قمری ساخته است. این کاروان سرا با واقع شدن در مسیر جاده ابریشم در زمان خودش بسیار مورد استفاده کاروان ها قرار می گرفته و در مسیر راه ارتباطی بین خراسان و اصفهان بوده است. کاروان سرای مرنجاب دارای 3500 متر مربع زیربنا و 29 اتاق بوده است.

از آنجا که دیگر کاروانی وجود ندارد که در این جاده رفت و آمد کند، این کارونسرا به روز شده و حالا در هیبت یک هتل قلعه بزرگ در خدمت مسافرانی و طبیعت گردانی است که هوس راه رفتن روی شن های داغ کویر را در سر دارند. این هتل امکانات نسبتاً خوبی را در خود جای داده است و اتاقک های آن به اتاق های دو تا هشت نفره بدل شده اند.

امکانات هتل قلعه شاه عباسی مرنجاب

هتل قلعه شاه عباسی مرنجاب در حال حاضر دارای 15 واحد اقامتی است. این اتاق ها به صورت اعیانی دو تخته توئین، درباری سه تخت جدا، چهار تخته، وزیرنشین با چهار تخت جدا، چهار نفره کرسی دار و بدون تخت، پنج نفره کرسی دار و بدون تخت و هشت نفره کرسی دار و بدون تخت هستند. در واقع، اتاق های این هتل پذیرای مهمانان از یک نفر تا هشت نفر در هر اتاق هستند. تنها در برخی از اتاق ها کرسی وجود دارد که در زمان رزرو باید به این مسئله توجه داشت.

امکانات این هتل شامل تلویزیون، پارکینگ روباز، دستگاه کارت خوان، تاکسی سرویس، ترانسفر به راه آهن و اتوبوس و فرودگاه، سرویس چای، اینترنت و وعده های غذایی صبحانه و نهار و شام هستند. وعده صبحانه به طور رایگان سرو می شود. اتاق ها مجهز به وسایل گرمایی و سرمایی هستند. زمان نظافت نیز پیش از پس از تحویل اتاق ها است. امکانات داخل حمام نیز شامل تهویه، آینه، شامپو، صابون بدن و شامپو مو می شود. مهمانان اجازه کشیدن سیگار در فضای باز را دارند و نمی توانند حیوان خانگی خود را به داخل اتاق ها ببرند. رستوران این هتل نیز با انواع غذاهای سنتی آماده پذیرایی از مهمانان با ذائقه های مختلف از هر کجای کشور است.

دیدنی های منطقه هتل قلعه شاه عباسی مرنجاب

هتل قلعه شاه عباسی مرنجاب در استان اصفهان قرار دارد. تا سال 1378 از این کاروان سرا استفاده نمی شد. اما بعد از آن با خرید میراث فرهنگی فعالیت گردشگری در آن آغاز شد و بعد از مرمت در سال 1382 مورد استفاده مجدد گردشگران قرار گرفت. برای دسترسی به این هتل می توان از مسیر شهر آران و بیدگل به جاده ای که به سمت مرنجاب می رود وارد شد. یکی از مکان های دیدنی نزدیک به این هتل دریاچه نمک قم است. از مسیر پارک ملی کویر و کاروان سرای قصر بهرام نیز می توان به این مکان دسترسی پیدا کرد. مسیر بعدی هم از طریق کاشان به ابوزید است که در انتها به مرنجاب می رسد.

رصد آسمان یکی دیگر از تفریحات اقامتگاه بوم گردی شاه عباسی مرنجاب است. در گذشته برای تحمل سرمای سوزان شب های کویر و لذت بردن از تماشای آسمان در محوطه آتش روشن می کرده اند. از جاذبه های دیگر این منطقه وجود رمل ها و تپه های شنی است که زمانی را بر روی آنها سر کردن می تواند یکی از بهترین تجربه های دیدار از کویر باشد. تماشای پوشش گیاهی خاص منطقه نیز خالی از لطف نیست.

چاپارگشت پارسه بازدید : 26 سه شنبه 04 آبان 1400 نظرات (0)

هتل پارسیان کرمانشاه از زیباترین هتل های غرب کشور

هتل پارسیان کرمانشاه فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است. این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و مهمانان برای دسترسی به مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری شهر کرمانشاه نیاز به صرف زمان زیادی ندارند. امکانات مدرن هتل از دیگر جذابیت هایی است که مهمانان را در میان اقامتگاه های دیگر به این محل دعوت می کند. یکی دیگر از مزایای این هتل تماشای چشم انداز شهر از پنجره اتاق ها و دیگر قسمت های هتل از جمله رستوران است؛ نمایی گسترده و زیبا از شهر کرمانشاه که از کمتر مکانی قابل مشاهده است.

درباره هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پارسیان کرمانشاه هتلی پنج ستاره است که حدود یک دهه است کار خدمات رسانی به مهمانان شهر را آغاز کرده است. ساختمان این هتل نه طبقه است و در مجموع مجهز به 100 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت است. یکی از مهم ترین جاذبه های دیدنی شهر کرمانشاه طاق بستان است که خوشبختانه این هتل به این جاذبه زیبا نزدیک است و مهمانان می توانند ساعات دلپذیری را در مجاورت این اثر تاریخی بگذرانند.

این هتل امکانات بسیار خوبی را برای مهمانان فراهم دیده است، به ویژه برای معلولان. هتل دارای اتاق مخصوص معلولان است و حتی آنها می توانند با ویلچر به اتاق و سرویس های بهداشتی وارد شوند. 

واحدهای اقامتی هتل بین المللی پارسیان کرمانشاه به صورت دو تخته برای یک نفر پکیج آخر هفته ترنج، دو تخته دبل پکیج آخر هفته ترنج، دو تخته توئین پکیج آخر هفته ترنج، دو تخته برای یک نفر، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئيت برای دو نفر، سوئیت ویژه برای دو نفر، دو تخته برای یک نفر هافبرد، دو تخته دبل هافبرد و دو تخته توئین هافبرد هستند. برخی از اتاق ها و سوئیت ها ظرفیت پذیرش نفرات اضافه را دارند که در صورت استفاده از این امکان، باید در زمان رزرو به این مسئله دقت فرمایید.

امکانات هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پارسیان کرمانشاه در میان دیگر هتل های این شهر از امکانات نسبتاً بهتری برخوردار است. امکانات داخل اتاق ها شامل یخچال، تلویزیون، ماهواره، اینترنت، روم سرویس، خدمات بیدار باش، چای ساز، اعلام حریق، پنجره، تهویه مطبوع، مینی بار و تلفن می شود. امکانات عمومی هتل نیز عبارت اند از: استخر و سونا و جکوزی، سالن ماساژ، پارکینگ، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، نمازخانه، خودپرداز، آسانسور، کتابخانه، صندوق امانات و خشکشویی.

فضای سبز هتل نیز مکان مناسبی برای پیاده روی و دور شدن از هیاهوی کار و محیط پر از تنش شهر است. کافی شاپ و رستوران هتل نیز با خوراکی ها، غذاها و نوشیدنی های خوشمزه بی صبرانه منتظر پذیرایی از مهمانان هستند. انواع غذاهای محلی و ایرانی در رستوران هتل سرو می شوند. این هتل به سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، سالن همایش و سالن جشن و مراسم و عروسی نیز مجهز است. این هتل از امکاناتی مثل ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و سالن بیلیارد برخوردار نیست.

موقعیت مکانی هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پارسیان کرمانشاه تنها حدود 7 کیلومتر با طاق بستان فاصله دارد و تنها در کمتر 15 دقیقه با خودرو می توان خود را به آنجا رساند. فاصله این هتل تا جاذبه های تاریخی موزه پارینه‌ سنگی زاگرس 8.8 کیلومتر، تا شهر بیستون 39 کیلومتر، تا نقش برجسته مهرداد دوم 38 کیلومتر، تا کرند غرب 109 کیلومتر، تا پل کهنه 13.3 کیلومتر، تا فرهاد تراش 38 کیلومتر، تا مسجد جامع 8.5 کیلومتر، تا طاق فرهاد 137 کیلومتر، تا شکارگاه خسروپرویز 4.2 کیلومتر، تا موزه تاریخی مردم شناسی 11.8 کیلومتر، تا موزه سنگ 7.3 کیلومتر و تا معبد آناهیتا 95 کیلومتر است.

فاصله آن تا جاذبه های طبیعی روستای حریر 114 کیلومتر، تا سراب نیلوفر 36 کیلومتر، تا روستای سیاه کمر 14.3 کیلومتر، تا غار شکارچیان 38 کیلومتر، تا غار قوری قلعه 92 کیلومتر، تا منطقه حفاظت شده قلاجه 107 کیلومتر، تا تالاب هشیلان 42 کیلومتر، تا شهر سرمست 84 کیلومتر و تا منطقه باستانی قلعه چور 104 کیلومتر است.

مهمانان هتل پارسیان کرمانشاه می توانند برای خرید سوغاتی در کمتر از 15 دقیقه خود را به بازار نان برنجی در شهر برسانند. نان برنجی یکی از شیرینی های خوشمزه این شهر است که طرفداران بسیاری زیادی دارد. فاصله هتل تا فرودگاه نیز تنها حدود 7 کیلومتر است و تنها به 10 دقیقه زمان با خودرو نیاز است تا خود را به آنجا برسانند.

چاپارگشت پارسه بازدید : 32 سه شنبه 04 آبان 1400 نظرات (0)

هتل پارسیان آزادی همدان با چشم انداز کوه های الوند

هتل پارسیان آزادی همدان چهار ستاره ای است که از سال 1372 فعالیت مهمان نوازی خود را آغاز کرده است. برای ارائه خدمات بهتر در سال 1396 بر روی ساختمان آن بازسازی ها و تعمیرات بسیاری صورت گرفته است. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل چشم انداز اتاق های آن است که به کوه های زیبای الوند گشوده می شود. موقعیت مکانی این هتل موجب شده است که مهمانان آن به راحتی به جاذبه های گردشگری و مراکز مهم شهر دسترسی داشته باشند. نزدیک بودن هتل به مناطق دیدنی موجب می شود که آنها بتوانند زمان کمتری را صرف رفت و آمد در شهر بکنند و از سفر و اقامت خود بیشترین لذت را ببرند.  

درباره هتل پارسیان آزادی همدان

ساختمان هتل پارسیان آزادی همدان دارای چهار طبقه است و در مجموع 45 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت دارد. این واحدها در طبقه های دوم تا چهارم هتل پراکنده شده اند. ورودی این هتل چند پله دارد که در زمان رزرو باید به این نکته توجه داشته باشید، به ویژه زمانی که در میان مهمانان شما افراد مسنی نیز حضور دارد.

اتاق های هتل شامل دو تخته برای یک نفر، دو تخته دبل، دو تخته توئین و سوئیت سه تخته می شود. سوئیت ها تنها ظرفیت سه نفر را دارند و در اتاق ها نیز در نهایت فقط برای دو نفر امکانات لازم در نظر گرفته شده است. اگر تعداد مهمانان بیش از سه نفر باشد، می توانند بین سوئیت ها تقسیم شوند.

امکانات هتل پارسیان آزادی همدان

هتل بین المللی پارسیان همدان سال ها است که از مهمانان زیادی که برای دیدار از جاذبه های طبیعی و گردشگری به این شهر آمده اند، پذیرایی می کند. امکاناتی که در اتاق ها این هتل تعبیه شده اند شامل تلفن،  تلویزیون، ماهواره، میز تحریر، یخچال، مبلمان، چای ‌ساز، کمد، اینترنت، مینی بار، سیستم تهویه و سیستم گرمایش و سرمایش می شود. مهمانان می توانند برای بهره بردن از هوای خوش منطقه از بالکن اتاق ها استفاده کنند و به تماشای منظره کوه ها بنشینند. البته تنها برخی از اتاق ها هستند که مشرف به کوه اند که در زمان رزرو باید به این مسئله توجه داشته باشید. امکانات بهداشتی داخل اتاق ها نیز شامل حمام و سرویس بهداشت فرهنگی و همچنین لوازم بهداشتی مخصوص هر میهمان مانند مسواک و خمیر دندان، شانه و حوله و شامپو و صابون است.

امکانات عمومی نیز شامل پارکینگ، امکانات تفریحی، پارک بازی کودکان، استخر طرف قرارداد، سونا طرف قرارداد، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، روزنامه در لابی،  آسانسور، خانه داری 24 ساعته، خشکشویی و تاکسی سرویس است.

سالن کنفرانس، کافی شاپ و رستوران هتل پارسیان آزادی همدان نیز برای برقراری جلسه ها، همایش ها و مهمانی ها امکانات بسیار خوبی دارند. رستوران پارسه در لابی هتل قرار دارد و مهمانان می توانند در سه وعده غذایی از خود در آن پذیرایی کنند. رستوران آبشار نیز رستوران دیگر هتل است که با سرو غذاهای خوشمزه از بهترین رستوران های منطقه محسوب می شود. کافی شاپ هتل به طور شبانه روزی با انواع نوشیدنی ها پذیرای مهمانان است. سالن کنفرانس یا همان سالن اجتماعات این هتل دارای 500 نفر ظرفیت است.

موقعیت مکانی هتل پارسیان آزادی همدان

هتل پارسیان آزادی همدان دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است. از این هتل تا مکان های تاریخی مهم شهر مثل آرامگاه ابوعلی سینا ۵ کیلومتر و ۵۹۴ متر، تا باغ موزه نظری ۵ کیلومتر و ۷۴۱ متر، تا آرامگاه استرومردخای ۶ کیلومتر و ۱۸۰ متر، تا تپه هگمتانه ۶ کیلومتر و ۷۶۹ متر، تا شیر سنگی ۷ کیلومتر و ۸ متر، تا برج قربان ۷ کیلومتر و ۳۷۷ متر، تا گنبد علویان ۷ کیلومتر و ۴۰۲ متر، تا آرامگاه بابا طاهر ۷ کیلومتر و ۵۱۷ متر و تا گنج نامه ۷ کیلومتر و ۷۶۳ متر است. در واقع، این هتل در قلب جاذبه های تاریخی این شهر واقع شده است.

برای رسیدن به فرودگاه و پایانه مسافربری نیز نیاز به صرف کردن زمان چندان زیادی نیست. از این هتل تا پایانه مسافربری ۹ کیلومتر و ۶۲۱ متر و تا فرودگاه بین المللی همدان ۱۴ کیلومتر و ۹۶۷ متر است. مهم ترین جاذبه دیگر دیدنی این شهر غار علی صدر است است که به دلیل داشتن فاصله زیاد از این هتل، مهمانان باید یک روز از سفر خود را برای دیدن این غار کم نظیر اختصاص دهند.

چاپارگشت پارسه بازدید : 32 دوشنبه 26 مهر 1400 نظرات (0)

هتل پارسیان آزادی شهرکرد در میان درختان میوه

هتل پارسیان آزادی شهرکرد چهار ستاره دارد. ساختمان این هتل بر روی تپه ای مشرف به شهر در سال 1374 بنا شده است. ابتدا نام هتل انقلاب را بر روی آن گذاشتند که بعدها به هتل آزادی تغییر یافت. واقع شدن هتل بر روی بلندی یعنی از داخل آن می توان چشم انداز و منظره ای زیبا و کم نظیر از شهر را تماشا کرد. این هتل فضای سبز بزرگی دارد که در میان آنها درختان میوه هم به چشم می خورد. این هتل سال هاست که به مهمانان خدمت می کند، اما همچنان مکانی آرام و دلپذیر برای اقامت در شهر زیبای شهرکرد است.

درباره هتل پارسیان آزادی شهرکرد

ساختمان هتل پارسیان آزادی شهرکرد دارای سه طبقه و 53 واحد اقامتی است که شامل 5 سوئیت و 48 اتاق می شود. تمام واحدها دارای امکانات مناسب رفاهی است. این هتل به مکان های دیدنی و تاریخی شهر دسترسی آسانی دارد. برخی اتاق های این هتل حتی برای این که یک نفر ساعاتی از روز را مشرف به کوه بگذراند، جا و فضای کافی دارد. اتاق دو تخته برای یک نفر10 ساعته Day Use و قابل رزرو در بازه زمانی 8 تا 20 و دو تخته سمت کوه 10 ساعته Day Use و قابل رزرو در بازه زمانی 8 تا 20 از این دست هستند.

اتاق های دو تخته برای یک نفر اکونومی، دو تخته دبل سمت کوه اکونومی، دو تخته توئین سمت کوه اکونومی، دو تخته دبل سمت کوه اکونومی، دو تخته توئین سمت کوه اکونومی، دو تخته برای یک نفر سمت کوه، دو تخته برای یک نفر سمت شهر، دو تخته توئین سمت کوه، دو تخته دبل سمت کوه، دو تخته دبل سمت شهر، دو تخته توئین سمت شهر، دو تخته برای یک نفر، دو تخته دبل پکیج آخر هفته ترنج، دو تخته توئین پکیج آخر هفته ترنج، دو تخته دبل سمت کوه بدون صبحانه، دو تخته توئین سمت کوه بدون صبحانه، سوئیت برای دو نفر سمت شهر و ویژه برای دو نفر سمت شهر و ویژه برای دو نفر سمت شهر در هتل پارسیان آزادی شهرکرد آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

امکانات هتل پارسیان آزادی شهرکرد

در اتاق های هتل آزادی شهرکرد امکانات خوبی برای رفاه مهمانان فراهم شده است. وسایل اتاق ها شامل یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، میز تحریر، لوازم بهداشتی حمام، دمپایی، چای ساز، تلویزیون و اینترنت هستند. همچنین، امکانات سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، روم سرویس، شبکه پخش فیلم، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سرویس بهداشتی فرنگی نیز برای رفاه بیشتر تعبیه شده اند. بالکن اتاق ها جای مناسبی برای تماشای مناظر کوه های زاگرس است. 

امکانات عمومی هتل شامل وسایل بدنسازی، آژانس مسافرتی، خدمات تور، پارکینگ، پارک کودک، کتابخانه، آسانسور، خدمات برای معلولین، ترانسفر رفت (رایگان) و برگشت (با هزینه)، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط و خشکشویی می شود. در لابی نیز امکاناتی مانند تلفن و تلویزیون قرار داده شده است و فضای دلنشینی دارد.

رستوران پارسه هتل دارای 200 نفر ظرفیت و رستوران زمان خان دارای 100 نفر ظرفیت است. سالن کوه نور هتل پارسیان آزادی شهرکرد نیز با ظرفیت 500 نفر با کاربردهای مختلف همایش و خانوادگی برای مهمانان در نظر گرفته شده است.  

موقعیت مکانی هتل پارسیان آزادی شهرکرد

هتل پارسیان آزادی شهرکرد در جای مناسبی از شهر واقع شده است و دسترسی خوبی به مکان هایی دارد که مهمانان به رفت و آمدها به آنها نیاز دارند. فاصله این هتل تا فرودگاه تنها 8 کیلومتر است. امکان رفتن با قطار به شهرکرد وجود ندارد، اما پایانه اتوبوسرانی شهر در 4 کیلومتری هتل واقع شده است. برای رفتن به مناطق دیدنی و تاریخی این شهر مانند منطقه گردشگری سامان، پل زمان خان، سنگ نوشته های زمان مشروطیت، حمام درب امام زاده شهرکرد، سنگ نوشته رخ و شهر گندمان بروجن از این هتل به زمان زیادی نیاز نیست.

مهمانان هتل پارسیان آزادی شهرکرد برای دیدار از مناطق طبیعی و زیبای این شهر مثل دشت لاله هاي واژگون، آب هاي معدني، آبشار پيرغار، تالاب چغاخور و غار یخی نیز نیاز به صرف زمان زیادی ندارند و به راحتی می توانند خود را به این مناطق برسانند و از تماشای آنها نهایت را لذت ببرند. با یک برنامه ریزی درست هیچ کدام از مناطق دیدنی از فهرست مهمانان حذف نمی شوند. 

چاپارگشت پارسه بازدید : 24 دوشنبه 26 مهر 1400 نظرات (0)

هتل پارسیان آزادی یاسوج با چشم انداز درختان بلوط

هتل پارسیان آزادی یاسوج از هتل های چهار ستاره ای است که فعالیت خود را از سال 1376 در این شهر آغاز کرده است. این هتل قدمت زیادی دارد و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است. از مهم ترین ویژگی های ساختمان این هتل واقع شدن آن در دل طبیعت و بر فراز تپه ای است که موجب شده است مهمانان چشم انداز بسیار زیبایی را از کوه های زاگرس به تماشا بنشینند. نمایی از درختان بلوط و باغ های انگور تنها بخشی از زیبایی های این چشم انداز هستند.

درباره هتل پارسیان آزادی یاسوج

ساختمان هتل آزادی یاسوج چهار طبقه است و 72 واحد اقامتی دارد. این هتل محیطی بسیار آرام و سرشار از سکوت دارد که برای افرادی که می خواهند چند روزی را به دور از هیاهوی زندگی شهری بگذرانند بسیار مناسب است.

اتاق های هتل به صورت دو تخته (بدون صبحانه)، دو تخته برای یک نفر اکونومی (رزرو بالای سه شب)، دو تخته اکونومی (رزرو سه شب و بیشتر)، دو تخته اکونومی (رزرو دو شب)، دو تخته لوکس برای یک نفر، دو تخته VIP برای یک نفر، سه تخته لوکس، سوئیت کوچک برای سه نفر، سوئیت دو خوابه رویال برای چهار نفر، سوئیت یک خوابه پریزنتال برای دو نفر، سوئیت پرنسس برای دو نفر، دو تخته برای یک نفر پکیج آخر هفته ترنج (رزرو دو شب)، اتاق دو تخته پکیج آخر هفته ترنج و دو تخته برای یک نفر (هافبرد) هستند. هتل آماده پذیرایی مهمانان از یک نفر تا چهار نفر است.

امکانات هتل پارسیان آزادی یاسوج

هتل پارسیان آزادی یاسوج امکانات خوبی را برای پذیرایی از مهمانان در اختیار دارد. وسایل داخل اتاق ها شامل رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، میز تحریر و چای ساز می شود. خدمات روم سرویس صبحانه رایگان و مینی بار با هزینه است و تنها آب به طور رایگان در دسترس است. اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات از دیگر امکاناتی هستند که برای رفاه بیشتر مهمانان تعبیه شده اند.

اتاق ها دارای بالکن هستند که از آنها می توان منظره و چشم انداز هتل را تماشا کرد. همچنین، مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی هستند، ولی سرویس بهداشتی ایرانی ندارند. در صورت نیاز مهمانان می توانند از سرویس بهداشتی ایرانی لابی یا طبقات استفاده کنند.

از امکانات عمومی که هتل پارسیان آزادی یاسوج برای مهمانان فراهم دیده است می توان به کتابخانه، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینت، خشکشویی و دستگاه واکس کفش اشاره کرد. لابی هتل نیز بزرگ است و مهمانان می توانند از امکانات تلویزیون، تلفن و فضای آن بهره ببرند.

فروشگاه، آتلیه، آژانس مسافرتی، زنگ هشدار، اتاق سیگار، روزنامه، صرافی، کافی نت، زمین تنیس، گیم نت، پارک کودک، ترانسفر رفت و برگشت، خودرو برای کرایه، جکوزی و استخر و سونا و ماساژ، سالن ورزشی و سالن بیلیارد، آرایشگاه، خدمات پزشکی، شبکه پخش فیلم و خدمات نگهداری کودک امکاناتی هستند که با توجه به موقعیت مکانی و قدیمی بودن این هتل از آنها بی بهره است.

کافی شاپ هتل در طبقه همکف قرار دارد و با انواع نوشیدنی ها و خوراکی های خوشمزه برای گذراندن اوقاتی خوش فضای بسیار مناسبی دارد. رستوران دنا نیز برای وعده های صبحانه، ناهار و شام با انواع غذاها پذیرای مهمانان است.

موقعیت مکانی هتل پارسیان آزادی یاسوج

هتل پارسیان آزادی یاسوج تا جاده اصلی حدود 500 متری فاصله دارد و همین موقعیت آن را به جایی دنج و بی سر و صدا بدل کرده است. شهر یاسوج هم مکان های تاریخی و هم طبیعت زیبایی برای بازدید دارد. از این هتل تا آبشار یاسوج و شهر تاریخی تل خسرو فاصله زیادی نیست.

این هتل تا موزه شهر یاسوج، دره المون، دانشگاه یاسوج، دریاچه سد شاه قاسم، پارک کوهستان یاسوج و پارک ساحلی رودبشار فاصله چندانی ندارد. فاصله هتل تا پارک جنگلی آبشار نیز ۸ کیلومتر و ۱۶۴ متر، تا روستای گرماب ۸۱۹ کیلومتر و ۴۱ متر و تا باغ لاله ها ۸۲۶ کیلومتر و ۲۳۱ متر است. خوشبختانه شهر یاسوج فرودگاه نیز دارد و برای رسیدن به فرودگاه از هتل تنها 20 دقیقه زمان با خودرو نیاز است. نزدیک بودن این هتل به فرودگاه از دیگر مزایای آن برای مهمانان به شمار می رود.

چاپارگشت پارسه بازدید : 25 دوشنبه 26 مهر 1400 نظرات (0)

هتل پارسیان خزر چالوس در میانه کوه و جنگل

هتل پارسیان خزر چالوس از گروه هتل های هایت است. این هتل کار خود را از 1354 آغاز کرده و در سال 1395 نیز مورد بازسازی قرار گرفته تا مهمانان از اقامت در این هتل آرامش و آسایش بیشتری را تجربه کنند. این هتل دارای دو بخش شرقی و غربی است که بازسازی بیشتر مربوط به بخش غربی بوده است. این هتل در میان جاده چالوس به تنکابن واقع شده است و به دلیل موقعیت مکانی خاصش چشم انداز بسیار زیبایی از داخل اتاق های آن قابل تماشا است. دریا و کوه و جنگل مناظری هستند که مهمانان با توجه به اتاقی که انتخاب می کنند قادر به نظاره آن خواهند بود.

درباره هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر چالوس پنج ستاره است. این هتل ساختمانی پنج طبقه دارد که مجموع واحدهای اقامتی بخش شرقی و غربی 164 عدد هستند. این واحدها در طبقه های اول تا پنجم پراکنده اند.  

اتاق های هتل در بخش شرقی به صورت یک تخته رو به جنگل، دو تخته دبل رو به جنگل، سه تخته رو به جنگل و سوئیت جونیور یک خوابه برای چهار نفر رو به جنگل هستند. اتاق های بخش غربی نیز به شکل یک تخته رو به جنگل، یک تخته رو به دریا، ، دو تخته دبل رو به جنگل، دو تخته دبل رو به دریا، دو تخته توئین رو به دریا، سه تخته رو به جنگل، سه تخته رو به دریا و سوئیت جونیور یک خوابه برای چهار نفر رو به جنگل هستند.

امکانات هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر قدمت طولانی دارد و سال ها است که مهمانان برای اقامت و تماشای چشم اندازهای زیبایی که از این هتل پیدا است، از آن بهره می برند. این هتل امکانات بسیار خوبی را در خود جای داده است. امکانات داخل اتاق ها شامل اینترنت، تلویزیون، یخچال، چای ساز، صندوق امانات، تهویه مطبوع و مینی بار می شود. از امکانات عمومی هتل نیز می توان روم سرویس 24 ساعته، خشک شویی، کافی ‌نت، فکس، فتوکپی، انبار چمدان، دستگاه خودپرداز، فروشگاه و امکانات ویژه معلولان را نام برد. امکانات پارکینگ روباز، تاکسی سرویس و کرایه خودرو نیز برای مهمانان فراهم هستند.

این هتل ساحل اختصاصی خود را دارد و طرح شنای مخصوص خانم ها و آقایان برای رفاه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است. از امکانات مخصوص ساحل می توان به پدالو، قایق سواری، آلاچیق و جت اسکی اشاره کرد. علاوه بر تفریحات ساحلی، تفریحات و ورزش های دیگری نیز مانند دوچرخه سواری، پیاده روی، تاب سواری، فوتبال دستی، میز پینگ پنگ، موتور چهار چرخ و بازی های کامپیوتری برای روزهای بارانی که امکان استفاده از ساحل برای مهمان ها فراهم نیست، در نظر گرفته شده اند. 

هتل پارسیان خزر چالوس مجهز به سالن های تشریفات برگزاری جلسه ها و جشن ها و همایش ها است. چند رستوران به نام های چشم انداز، بنفشه و صدف نیز دارد که انواع غذاهای ایرانی و خارجی را برای مهمانان سرو می کنند. کافی شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم مخصوص آب و هوای منطقه از مهمانان پذیرایی می کند. امکانات لابی نیز شامل تلویزیون، اینترنت و شارژ وسایل الکترونیکی می شود.

موقعیت مکانی هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر چالوس تا تله‌ کابین نمک آبرود تنها 13 دقیقه با خودرو فاصله دارد. تا غار دانیال 20 دقیقه، تا غار یخ مراد 1 ساعت، تا پارک جنگلی فین 35 دقیقه، تا کاخ چای خوران 30 دقیقه و تا جاده عباس ‌آباد کلاردشت 42 دقیقه با خودرو به زمان نیاز است.

فاصله هتل تا رستوران ساحلی آبادگران ۱۱ کیلومتر و ۷۸۶ متر، تا رستوران ساحلی باران ۱۶ کیلومتر و ۱۵ متر، تا سینما جهان نما ۱۹ کیلومتر و ۱۸۶ متر، تا دریاچه ولشت ۵۳ کیلومتر و ۶۵۵ متر، تا آبشار هریجان ۸۱ کیلومتر و ۵۱۶ متر و تا دریاچه سد دریوک ۸۵ کیلومتر و ۵۷۲ متر و تا پایانه مسافربری ۶۳ کیلومتر و ۸۷۲ متر است.

به دلیل نزدیک بودن هتل پارسیان خزر چالوس به مکان های طبیعی گردشگری منطقه مهمانان می توانند با خیال راحت از تمام مکان ها دیدن کنند. از مزایای این هتل نزدیک بودن آن به شهرک نمک آبرود است و افرادی که قصد استفاده از تله کابین زیبای نمک آبرود را دارند می توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

چاپارگشت پارسه بازدید : 26 دوشنبه 26 مهر 1400 نظرات (0)

هتل پارسیان آزادی رامسر در دامنه کوه های البرز

هتل پارسیان آزادی رامسر از سال های دور مشغول پذیرایی از مهمانان است. این هتل در دامنه کوه های البرز واقع شده و همین مسئله موجب شده تا ترکیبی از مناظر بسیار زیبایی از جنگل هایی با پوشش گیاهی هیرکانی شمال و کوه های البرز جلوی چشم مهمانان این هتل طنازی کنند. در معماری ساختمان این هتل سلیقه ایتالیایی ها، آلمانی ها و انگلیسی ها در هم آمیخته شده و ساختمانی کم نظیر در این شهر خلق شده تا با امکاناتی که در دل خود دارد، اقامتی آرام و دلنشین را برای مهمانانش فراهم آورد.

ساختمان هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی رامسر دارای دو مجموعه قدیمی و جدید است که هر یک در سه طبقه و به سبک معماری کلاسیک ساخته شده اند. هتلی چهار ستاره که ساخت بخش جدید آن مربوط به سال 1347 و بخش قدیمی آن به سال 1312 مربوط می شود. در کل، هر دو مجموعه دارای 152 واحد اقامتی با امکاناتی مناسب برای رفاه حال مهمانان است.

اتاق های هتل به شکل دو تخته مناسب برای یک نفر، دو تخته دبل و دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته، سوئیت ویژه هتل جدید برای چهار نفر، سوئیت کوچک هتل جدید برای دو نفر، سوئیت هتل قدیم برای چهار نفر، دو تخته دبل هتل جدید اکونومی، دو تخته توئین هتل جدید اکونومی، دو تخته دبل هتل جدید اکونومی و دو تخته توئین هتل جدید اکونومی هستند. سوئیت ها می توانند تا چهار نفر را در خود جای دهند و با بهترین امکانات در کنار چشم انداز طبیعی بی نظیر از مهمانان پذیرایی کنند.  

امکانات هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل آزادی رامسر که با نام هتل بزرگ رامسر نیز معروف است، دارای امکانات پارکینگ، دستگاه خودپرداز، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنایع دستی، آتلیه عکاسی، صندوق امانات، اینترنت در اتاق ها و لابی و امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق ها است. خدمات روم سرويس، خشکشویی، بيدار باش، دستگاه واکس کفش، صبحانه در اتاق، نهار در اتاق، فكس، اتاق چمدان، فتوكپي، سینمای اختصاصی و راهنمای تور نیز در دیگر امکانات این هستند.

برخی اتاق ها دارای بالکن هستند و این امکان برای مهمانان فراهم شده است که نماهای زیبایی را از طبیعت به تماشا بنشینند. در فضای بیرونی این هتل بزرگ و زیبا مهمانان می توانند از فضای اختصاصی ساحل، فضای سبز برای ورزش کردن و نشستن و دمی آساییدن بهره ببرند. در این هتل امکانات خاص برای معلولان نیز در نظر گرفته شده است. محلی نیز برای بازی و تفریح کودکان تعبیه شده است تا خانواده ها با خیالی آسوده از اقامتشان در هتل پارسیان آزادی رامسر لذت ببرند. استخر شنای روباز و آب گرم معدنی و طبی دارای خواص درمانی از دیگر امکانات ویژه این هتل محسوب می شوند.

لابی هتل تلویزیون هم دارد، اما حتماً مهمان ها ترجیح می دهند که به جای چشم دوختن به صفحه تلویزیون از تماشای مناظر طبیعی بیرون لذت ببرند. کافی شاپ با ظرفیت 150 نفر، رستوران، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس و تالار عروسی هتل آماده برقراری هر گونه مهمانی خانوادگی و جلسات کاری هستند. رستوران شقایق، تالار بهشت، سالن کنفرانس قدیم، سالن سفیر، سفره خانه و چای خانه سنتی را نیز به تمام امکانات این هتل اضافه کنید که رستوران شقایق واقع در طبقه اول دارای 350 نفر ظرفیت است.

موقعیت مکانی هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی رامسر علاوه بر تمام امکاناتی که دارد به مکان های دیدنی شهر نیز نزدیک است و برای رفتن به آنها نیاز نیست مهمان ها زمان زیادی را صرف کنند. فاصله هتل تا موزه تماشاگه خزر رامسر ۳ کیلومتر و ۲۱۹ متر، تا غارهای رامسر ۳ کیلومتر و ۵۲۰ متر، تا پلاژهای رامسر ۴ کیلومتر و ۲۵۳ متر، تا پارک آبی رامسر ۶ کیلومتر و ۸۵۷ متر، تا پارک جنگلی صفارود ۱۰ کیلومتر و ۴۳۰ متر، تا مراکز خرید شهر سبز رامسر ۱۱ کیلومتر و ۳۹ متر، تا تله کابین رامسر ۱۱ کیلومتر و ۳۹ متر، تا قلعه مارکوه ۱۱ کیلومتر و ۸۹۹ متر، تا جنگل دالخانی ۱۷ کیلومتر و ۲۱۸ متر، تا سد میجران ۱۷ کیلومتر و ۲۹۵ متر و تا ییلاق گرسماسر ۵۰ کیلومتر و ۵۴۴ متر است. فاصله هتل تا فرودگاه شهر رامسر نیز تنها ۳ کیلومتر و ۵۴۸ متر است.

چاپارگشت پارسه بازدید : 31 چهارشنبه 21 مهر 1400 نظرات (0)

متقاضیان میتوانند به دو صورت عادی و فوری برای اخذ ویزای دبی اقدام کنند. دریافت ویزای دبی از طریق شخصی به نام کفیل انجام میپذیرد، در واقع شخص یا سازمانی در این کشور باید ضمانت فرد متقاضی را بر عهده بگیرد، در نتیجه کارگزاریها و آژانسهای معتبر مسافرتی مرجع مناسبی برای درخواست ویزای دبی هستند.

برای اخذ این ویزا به صورت الکترونیکی اقدام میشود و برای ایرانیان ویزای فرودگاهی صادر نمیگردد. پروسه بررسی مدارک و جوابدهی برای درخواست ویزای فوری، ۳ روز کاری و برای ویزای عادی، ۷ روز کاری است. با داشتن ویزای توریستی امارات میتوانید تا 6 ماه بسته به نوع ویزا در خاک این کشور اقامت داشته باشید. 

انواع ویزای دبی : یکماه عادی - سه ماه عادی - شش ماه عادی - یکماه مولتی پل - سه ماه مولتی پل - شش ماه مولتی پل . 

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی دبی:

فرم درخواست ویزا 

اصل پاسپورت فرد متقاضی با حداقل ۷ ماه اعتبار

عکس ۳ *۴ با پس زمینه سفید

اسکن پشت و روی کارت ملی

اسکن صفحه اول شناسنامه

ارائه چک و ضمانت نامه بازگشت ( در صورت لزوم ) 

شرایط خاص اخذ ویزای دبی:

دختران زیر ۱۸ سال نمی توانند برای دریافت ویزای دبی به صورت انفرادی اقدام کنند.

آقایان زیر ۱۸ سال می بایست شناسنامه پدر و مادرشان را همراه با مدارک دیگر ارائه دهند.

در صورتی که قصد دارید از فرودگاهی غیر از فرودگاه دبی وارد امارات می شوید، باید این نکته را در فرم ویزای امارات ذکر کنید.

اگر بیشتر از مدت زمان مجاز ویزای توریستی خود  در این کشور بمانید باید جریمه نقدی پرداخت کنید یا حتی ممکن است به زندان بروید.

در شرایطی که مسافر به هر دلیلی از ویزای خود استفاده نکند، پس از تمام شدن مدت اعتبار، ویزا به طور خودکار باطل نمی شود. بنابراین اگر نیاز به ویزای جدیدی دارید می بایست با پرداخت هزینه و توسط کفیل خود ویزا را باطل نمایید و پس از آن برای ویزای جدید اقدام نمایید. در غیر این صورت مشمول جریمه از طرف اداره مهاجرت امارات می شوید و همچنین سابقه منفی در پرونده شما ثبت می شود که موجب ریجکتی ویزای بعدی شما خواهد شد.

برای اخذ ویزای دبی می توانید با بخش ویزای چاپارگشت پارسه تماس حاصل فرمایید. 22022700

چاپارگشت پارسه بازدید : 33 سه شنبه 06 مهر 1400 نظرات (0)

آشنایی با سامانه کارت دیجیتال واکسن برای مسافرت خارج از کشور 

با وجود شیوع کرونا در سراسر کشورهای جهان و از طرف دیگر عرضه واکسن های مناسب برای مقابله با آن، برخی از کشورها قوانین جدید رفت و آمد را وضع کرده اند و برخی دیگر رفت و آمد را فقط در صورت ارائه کارت واکسن مجاز اعلام کرده اند. از این رو، در ایران در راستای تامین رفاه شهروندان و کاهش مراجعه افراد به سازمان های مرتبط، سامانه کارت دیجیتال واکسن برای مسافرت خارج از کشور راه اندازی شده است که در ادامه با مشخصات این سامانه بیشتر آشنا می شویم.

شرایط سفر به خارج از کشور در دوره شیوع کرونا

با وجود همه گیری کرونا و امکان انتقال سریع ویروس، کشورها برای پیشگیری از شیوع بیشتر آن، قوانین مختلفی را برای ورود مسافران و توریست ها، تصویب کرده اند. قوانین وضع شده برای کشورهای مختلف و ملیت های متفاوت، تغییر می کند. به طور مثال، مسافران ایرانی امکان مسافرت به کشورهای مالدیو، ارمنستان، دبی و ترکیه را با ارائه تست منفی PCR دارا می باشند. اما در مقابل مسافرت به کشورهایی نظیر فرانسه و اسپانیا تنها با ارائه کارت واکسن‌ های مورد تایید و نیز تست منفی PCR امکان پذیر است. از این رو، بررسی قوانین ورود به مقصد مورد نظر برای مسافران ضروری می باشد.

سامانه کارت دیجیتال واکسن برای مسافرت خارج از کشور چیست؟

افرادی که واکسن کرونا را در هر دو دوز تزریق کرده اند و تمایل به سفر خارج از کشور طی دو هفته آینده را دارند، می توانند برای ثبت نام در سامانه کارت دیجیتال واکسن به آدرس vcr.salamat.gov.ir  اقدام کنند.

برای ثبت نام در این سامانه لازم است اطلاعات گذرنامه از جمله نام و نام خانوادگی به زبان انگلیسی و نیز شماره پاسپورت به طور دقیق درج شود. لازم به ذکر است در صورتی که نام و نام خانوادگی انگلیسی ثبت شده در سامانه با اطلاعات گذرنامه به طور کامل مطابقت نداشته باشد و یا در صورتی که شماره گذرنامه نادرست ثبت شده باشد، برای ورود به کشور مقصد دچار مشکل شده و از ورود آن ها جلوگیری خواهد شد. با توجه به این که سامانه کارت دیجیتال واکسن حاوی QR-Code است، یک روز بعد از ثبت نام، به افراد پیامک ارسال خواهد شد.

با وجود تلاش های زیاد وزارت بهداشت برای ایجاد هماهنگی با نیروی انتظامی به منظور کاهش خطا در زمان ورود اطلاعات، هنوز تبادل اطلاعات گذرنامه به صورت خودکار در این سامانه امکان پذیر نشده است و لازم است افراد به طور دستی اطلاعات را وارد کنند. بنابراین پیشنهاد می شود افرادی که تصمیم به مسافرت طی دو هفته آینده را ندارند، تا زمان به روزرسانی و هوشمند شدن کامل سامانه و امکان تبادل اطلاعات، ثبت نام خود را به تعویق اندازند. در ادامه، این کارت ممکن است به زودی برای ترددهای درون شهری نیز مورد استفاده قرار گیرد.

چاپارگشت پارسه بازدید : 21 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)

آشنایی با هتل ورزش تهران

هتل ورزش تهران یک هتل سه ستاره واقع در خیابان حجاب می باشد. هتل ورزش در شرق پارک لاله واقع شده است. این هتل دو طبقه در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده و میزبان مسافران و مهمانان عزیز می باشد. تعداد اتاق های هتل ورزش تهران ۲۷ عدد است و دارای کلیه امکانات رفاهی می باشد. این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری خود، دارای دسترسی خوب به موزه هنرهای معاصر، موزه فرش و پارک لاله می باشد. اگر برای دیدار از جاذبه های ذکر شده به تهران سفر کرده اید، هتل ورزش بهترین گزینه برای اقامت شما خواهد بود. همچنین پرسنل این مجموعه بسیار مجرب و آموزش دیده می باشند.

از جمله امکانات عمومی هتل ورزش تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:
لابی، خدمات آژانس مسافرتی، خشک شویی، صندوق امانات، اینترنت پر سرعت، دستگاه خود پرداز، سیستم اعلام حریق، فکس و پرینت، خدمات ۲۴ ساعته، خدمات برای معلولین، خدمات ماساژ، دستگاه واکس کفش، استخر، سونا، جکوزی، آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، خدمات باربری، پارکینگ و سرویس بهداشتی در لابی.

آشنایی با خدمات و امکانات هتل ورزش تهران

پارکینگ هتل ورزش تهران برای مسافرین عزیز رایگان است. همچنین مهمانان هتل از خدمات استخر به صورت نیم بها بهره مند خواهند شد ولی ورود برای سایرین نیز امکان پذیر است اما هزینه آن باید کامل پرداخت شود. تالار پذیرایی هتل نیز برای برگزاری مراسم های شما در نظر گرفته شده است که ۳۰۰ نفر ظرفیت داشته و بسیار شیک و عالی می باشد. رستوران هتل ورزش تهران با ظرفیت ۱۰۰ نفر محیطی بسیار آرام و دلنشین را فراهم آورده تا لحظات خوشی را در آن سپری نمایید و از غذاهای خوشمزه سرآشپز رستوران میل کنید.

اتاق های هتل ورزش تهران به صورت یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته و سوئیت و مجهز به: دراور، کمد لباس، آباژور، یخچال، تلوزیون، چای ساز، روم سرویس، میز تحریر، آب رایگان، تلفن، اینترنت، رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و سیستم اطفا حریق می باشند. مبلمان، تخت و دکوراسیون به کار برده شده در اتاق ها بسیار شیک، عالی و تمیز می باشد؛ ضمن اینکه مهمانان هتل از اقامت در هتل ورزش تهران بسیار راضی بوده و خاطرات خوبی برایشان ثبت شده است.

براساس نظرسنجی صورت گرفته از مهمانان هتل ورزش تهران، این هتل جزو هتل های خوب شهر تهران می باشد. فاکتور های مهمی که برای مهمانان در اولویت قرار داشتند، به قرار زیر می باشند: موقعیت مکانی و دسترسی، خوشرویی و رفتار کارکنان، وضعیت نظافت، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا، کیفیت غذا و پذیرایی و کیفیت اقامتگاه.

اقامت در هتل ورزش تهران

اگر در هتل ورزش تهران اقامت کنید فاصله رفت و آمد شما تا فرودگاه مهرآباد 9 کیلومتر (20 دقیقه با خودرو) و تا فرودگاه امام خمینی 54 کیلومتر (50 دقیقه با خودرو) می باشد. اگر ساعت پرواز شما به صورتی است که باید سریع به فرودگاه برسید، هتل ورزش را برای اقامت خود انتخاب کنید. همچنین فاصله این هتل تا ترمینال مسافربری بیهقی و آزادی، به صورت میانگین ۸ کیلومتر می باشد که با خودرو حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد. از دیگر مزیت های هتل ورزش می توان به فاصله اندک آن تا سفارتخانه هایی از جمله: سفارت فرانسه، سفارت انگلیس، سفارت ایتالیا و سفارت آلمان اشاره کرد.

چاپارگشت پارسه بازدید : 32 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)

اقامت در هتلی بر فراز کوه ها

عزیزانی که عاشق کوهنوردی و مناطق شمال تهران هستند، باید هتل پارسیان توچال تهران را برای اقامت انتخاب کنند. این هتل کوچک اما زیبا در ارتفاع ۳۵۴۵ متری از سطح دریا قرار دارد و در محدوده پیست اسکی توچال بنا شده است. هتل پارسیان توچال تهران در دو طبقه و با ۳۰ واحد اقامتی، پذیرای کوهنوردان و اسکی بازان عزیز است. کوهنوردانی که صبح های جمعه به قصد کوهنوردی و اسکی به سمت قله توچال حرکت می کنند، می توانند در این هتل اقامت داشته باشند و خستگی راه را از تن خود بیرون کنند.

هتل پارسیان توچال تهران یک هتل سه ستاره با امکانات رفاهی خوب است که در نقطه ای احداث شده است تا شرایط استراحت و گذران اوقات فراغت را برای مهمانان قله توچال و ورزش دوستان فراهم آورد. به همین خاطر این هتل از محبوبیت زیادی بین کوهنوردان برخوردار می باشد و همیشه مقصد اسکی بازان و کوهنوردان عزیز است. البته یکی از مهم ترین قوانین این هتل عدم پذیرش کودکان زیر هشت سال، بزرگسالان بالای ۵۵ سال، زنان باردار و بیماران دیابتی می باشد که باید هنگام رزرو، به این نکته دقت داشته باشید. همچنین امکان برگزاری جشن تولد در این هتل وجود ندارد.

هتل پارسیان توچال تهران از سال ۱۳۸۰ میزبان عزیزان کوهنورد می باشد و مکانی امن برای علاقه مندان به ورزش کوهنوردی است. بسیاری از افرادی که به صورت خانوادگی مسیر توچال را طی می کنند، بعد از پشت سر گذاشتن مسیر این قله، به هتل پارسیان توچال تهران رسیده و نفسی تازه می کنند. رستوران، کافی شاپ و مینی بار این هتل آماده پذیرایی و خدمت رسانی به گردشگران و کوهنوردان عزیز می باشد. پذیرش این هتل از ساعت هشت صبح الی دو بعد از ظهر آماده میزبانی از شما مهمانان گرانقدر است.

آشنایی با امکانات و خدمات هتل پارسیان توچال تهران

مهم ترین ویژگی و مزیت هتل پارسیان توچال تهران ، در اختیار گذاشتن مکانی امن و راحت برای کوهنوردان و گردشگران است. در جایی که فقط کوهستان، برف و دامنه های شیب دار وجود دارد، اسکان یافتن در هتلی زیبا، تمیز و راحت می تواند بهترین قسمت سفر باشد. اتاق های این هتل مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش بوده و شرایط دمایی مناسبی را برای مهمانان فراهم خواهد کرد. در این هتل امکان اتصال به اینترنت وجود دارد تا مهمانان بتوانند با عزیزان و آشنایان خود ارتباط برقرار کرده و از حال خود بقیه را آگاه سازند. همچنین هتل پارسیان توچال تهران دارای فضایی سرپوشیده برای تفریح و سرگرمی است تا گردشگران بتوانند از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرند.

واحدهای اقامتی این مجموعه به صورت: یک تخته، دو تخته تویین، دو تخته دبل، سوئیت رویال سه نفره و سوئیت معمولی می باشد. امکانات اتاق ها شامل: آباژور، یخچال، تلفن، تلوزیون، چای ساز و اینترنت می باشد. اقامت در هتل توچال می تواند تجربه بسیار لذت بخش و جالبی برای شما عزیزان فراهم آورد. ضمن اینکه به دلیل ارتفاع زیادی که هتل دارد، کادر پزشکی مجربی در هتل استقرار داده شده اند تا در صورت بروز ناراحتی و یا سردرد، راهکار ها و اقدامات لازم پزشکی را به مهمانان عزیز ارائه دهند.

هتل پارسیان توچال تهران یکی از هتل های خوب شهر تهران بر فراز رشته کوه البرز است که در نوع خود بی بدیل می باشد. با اینکه این هتل بر فراز کوه و در ارتفاع زیادی بنا شده است، اما امکانات و خدمات رفاهی خوبی به گردشگران ارائه می دهد تا رضایت آنان را جلب نماید.

چاپارگشت پارسه بازدید : 34 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)

اقامت در هتل پامچال تهران

اگر دوست دارید در هتلی اقامت داشته باشید که ایستگاه مترو در دو قدمی آن باشد، هتل پامچال تهران را انتخاب نمایید. ایستگاه مترو طالقانی به هتل پامچال تهران بسیار نزدیک است، همچنین ایستگاه مترو دروازه دولت نیز تا هتل فاصله کمی دارد. هتل پامچال واقع در خیابان مفتح جنوبی، بعد از تقاطع سمیه، کوچه ناقب و پلاک ۲۲ می باشد. چون این هتل در مرکز تهران قرار دارد، موقعیت دسترسی آن به نقاط مختلف شهر بسیار آسان است. ضمن اینکه دسترسی راحت به خطوط مترو، رفت و آمد شما را به میزان زیادی تسهیل می نماید و موجب می شود به مراکز دیدنی، فرهنگی و تفریحی تهران دسترسی یابید.

از ویژگی های جالب هتل پامچال تهران می توان به هماهنگی دکوراسیون و سرامیک های به کار برده شده در ساختمان هتل اشاره کرد. رنگ شکلاتی در تمام بخش های هتل به چشم می خورد که با سایر بخش های هتل کاملا هماهنگی دارد. شما با اقامت در این هتل می توانید از فضاسازی و دکوراسیون زیبای هتل بهره مند شوید.
هتل پامچال تهران در سال ۱۳۸۴ افتتاح شده است و بعد از گذران سال های درخشان، در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات عمومی نظیر: رستوران، کافی شاپ، آسانسور، پارکینگ، لابی، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تلویزیون در لابی، فتوکپی، تبدیل ارز و خشکشویی می باشد. با اقامت در هتل پامچال می توانید از امکانات ذکر شده بهره مند گردید.

آشنایی با هتل پامچال تهران

هتل پامچال تهران در پنج طبقه با ۴۸ باب واحد اقامتی برای گردشگران و مسافرین عزیز خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است. این واحد های اقامتی به صورت یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته تویین و سوئیت های زیبا می باشند. از جمله امکانات و تجهیزاتی که در این واحد های اقامتی برای شما مهمانان عزیز در نظر گرفته شده است می توان به: مبلمان، کمد لباس، رخت آویز، میز تحریر، آب رایگان، یخچال، تلویزیون، مینی بار(باهزینه)، حمام، سرویس بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، سیستم سرمایش و گرمایش و روم سرویس اشاره کرد. نظافت و دکوراسیون شیک اتاق ها از عواملی است که آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.

پرسنل مجرب این مجموعه مسلط به زبان انگلیسی بوده و می توانند به خوبی میزبان گردشگران و مسافرین خارجی باشند. شما با ورود به هتل پامچال، لابی بسیار زیبا و دلبازی را رو به روی خود خواهید دید که کارکنان آن با روی خوش و گشاده در انتظار مهمانان عزیز می باشند.
رستوران هتل پامچال تهران با ظرفیت ۱۰۰ نفر با منویی متنوع و بی نظیر میزبان شما عزیزان می باشند. علاوه بر گردشگران، شهروندان تهرانی می توانند لحظات فوق العاده ای را همراه با خانواده خود در این رستوران سپری نمایند. همچنین کافی شاپ هتل پامچال بسیار شیک و دنج بوده و انواع دسر های خوشمزه و نوشیدنی های سرد و گرم را سرو می نماید.

چاپارگشت پارسه بازدید : 24 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)

آشنایی با هتل ایرانشهر تهران

هتل ایرانشهر تهران یکی از هتل های سه ستاره پایتخت می باشد که در مرکز تهران قرار دارد و با معماری و دکوراسیون سنتی و ایرانی؛ پذیرای گردشگران و مهمانان عزیز می باشد. این هتل چهار طبقه از قدیمی ترین هتل های ایران است که توسط مرحوم حسینعلی البرز در سال ۱۳۳۲ احداث گردیده است. همچنین این هتل بعد از سال ها فعالیت در زمینه پذیرایی و گردشگری در سال ۱۳۶۰ بازسازی شده و ارتقا یافته است. هتل ایرانشهر تهران در مرکز پایتخت قرار دارد و به قسمت‌های مهم شهر دسترسی خوبی داشته و موقعیت مکانی مناسبی را دارا می باشد. اگر به خیابان ایرانشهر، حدفاصل خیابان سمیه و انقلاب و پلاک ۸۱ مراجعه کنید ساختمان ۴ طبقه هتل ایرانشهر را خواهید دید.

فاصله هتل ایرانشهر تهران تا میدان فردوسی ۳۹۳ متر، تا خیابان ایرانشهر ۸۱۹ متر، تا دروازه دولت ۸۶۳ متر، تا خیابان استاد نجات اللهی یک کیلومتر ۱۹۳ متر، تا ایستگاه راه آهن ۷/۶ کیلومتر، تا چهار راه ولیعصر ۳/۲ کیلومتر، تا بازار بزرگ تهران ۲/۴ کیلومتر، تا بیمارستان امام خمینی ۱/۲ کیلومتر، تا بیمارستان امام حسین ۶/۳ کیلومتر، تا دانشگاه تهران ۸/۶ کیلومتر، تا سفارت ترکیه ۳/۱ کیلومتر، تا سفارت امارت متحده عربی ۱/۱۰ کیلومتر ،تا سفارت چین ۸/۵ کیلومتر و تا سفارت روسیه یک کیلومتر و ۲۸۶ متر فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل ایرانشهر تهران چگونه است؟

از جمله امکانات عمومی هتل ایرانشهر تهران می‌توان به پارکینگ، لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، تاکسی سرویس خشکشویی اتاقک چمدان آژانس مسافرتی و اینترنت اشاره کرد. پرسنل و کارکنان هتل ایرانشهر تهران به دو زبان انگلیسی و ترکی مسلط بوده که موجب می‌شود گردشگران خارجی به راحتی بتوانند در این هتل اقامت داشته باشند؛ اگر شما راهنمای تور هستید و قصد دارید مسافران خارجی خود را در هتلی با سابقه و در بخش مرکزی تهران اسکان دهید؛ می توانید هتل ایرانشهر را برای این منظور انتخاب کنید.

عزیزانی که قصد دارند به بخش فرهنگی تهران مانند: خیابان انقلاب، کتابفروشی ها، سالن آمفی تئاتر ایرانشهر و خانه هنرمندان نزدیک باشند؛ بهتر است در هتل ایرانشهر تهران اقامت کرده تا رفت و آمدشان به سهولت انجام گیرد. شما همچنین می توانید از اغذیه فروشی ها و کافی شاپ های خیابان انقلاب نیز دیدن نمایید و دقایقی را در آن مغازه ها بگذرانید.
گردشگران و مسافرانی که برای دیدار از کلیسای سنت جوزف به شهر تهران سفر می‌کنند با اقامت در هتل ایرانشهر تهران می‌توانند به راحتی از این کلیسا دیدن نمایند. زیرا با چند قدم پیاده روی به سردر کلیسای سنت جوزف خواهند رسید. برای دیدار از سایر جاذبه‌های دیدنی تهران نگران رفت و آمد نباشید زیرا ایستگاه مترو به هتل ایرانشهر بسیار نزدیک بوده و شما به راحتی می توانید توسط خطوط مترو به هریک از جاذبه‌های مدنظرتان دسترسی پیدا کنید.

برای گذراندن اوقات فراغت خود از کافی شاپ و رستوران هتل حتما دیدن نمایید و از منوی متنوع این دو فضای زیبا حتما استفاده کنید. در رستوران کشکول هتل ایرانشهر تهران انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می شود و شما با قرار گیری در فضای سنتی و کاملا ایرانی رستوران کشکول می توانید اوقات خوشی را سپری نمایید. رستوران کشکول با ظرفیت ۱۰۰ نفر در طبقه همکف هتل به سرو صبحانه، ناهار و شام می پردازد. همچنین کافی شاپ که در لابی هتل واقع شده است از ۸ صبح الی ۱۱ شب آماده میزبانی از گردشگران عزیز می باشد.

اقامتی دلنشین در هتل ایرانشهر تهران

هتل ایرانشهر تهران دارای ۴۸ واحد اقامتی به صورت یک تخته، دو تخته و سوئیت آپارتمان می باشد. این واحدهای اقامتی دارای تجهیزاتی از جمله: تلویزیون، دستگاه پخش فیلم، ویدئو مرکزی، ۴ کانال خبری ماهواره، سیستم صوتی، گاوصندوق، سیستم تهویه، تلفن، یخچال و سرویس بهداشتی می باشند. همچنین می توانید از خدمات روم سرویس هتل استفاده نمایید و غذای خود را درون اتاق تان میل کنید.

چاپارگشت پارسه بازدید : 25 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)

آشنایی با هتل هالی تهران

هتل هالی تهران واقع در خیابان استاد نجات الهی، بین خیابان سمیه و طالقانی، کوچه بیمه واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۳۰ تاسیس گردیده و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل هالی تهران را می‌توان یکی از بهترین و با سابقه ترین هتل های شهر تهران معرفی کرد. آنچه این هتل را به عنوان بهترین هتل در شهر تهران قرارداد است؛ موقعیت مکانی و دسترسی آن می باشد.

هتل هالی تهران با خیابان سپهبد قرنی ۴۱۱ متر فاصله دارد؛ با خیابان استاد نجات اللهی ۶۸۷ متر، با خیابان ایرانشهر ۸۹۲ متر، با میدان فردوسی ۹۷۴ متر، با کلیسای سرکیس مقدس یک کیلومتر ۲۹۹ متر، با دروازه دولت یک کیلومتر ۳۶۲ متر، با خیابان حافظ یک کیلومتر و ۵۸۷ متر و تا میدان هفت تیر یک کیلومتر و ۸۳۱ متر فاصله دارد. همچنین در نزدیکی این هتل ایستگاه مترو دروازه دولت و همچنین ایستگاه مترو شهدای هفت تیر قرار دارند. از جمله سفارتخانه های نزدیک به هتل هالی تهران می توان به سفارت روسیه، سفارت عراق و سفارت ایتالیا اشاره کرد.

از دیگر مراکز مهمی که دسترسی خوبی از هتل هالی دارند می توان به: فرودگاه مهرآباد با ۹ کیلومتر فاصله (۲۳ دقیقه با خودرو)، فرودگاه امام خمینی با ۵۳ کیلومتر(۵۱ دقیقه با خودرو)، پایانه مسافربری بیهقی در میدان آرژانتین با ۶ کیلومتر (۱۷ دقیقه با خودرو)، پایانه مسافربری غرب در میدان آزادی با ۱۰ کیلومتر (۲۵ دقیقه با خودرو) و ایستگاه اتوبوس تندرو میدان فردوسی با ۷۰۰ متر (۱۰ دقیقه به صورت پیاده) نام برد.

امکانات و خدمات هتل هالی تهران چگونه است؟

هتل هالی تهران با پنج طبقه و ۳۷ اتاق دارای امکانات زیادی می باشد از جمله امکانات عمومی این هتل می توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، اتاق چمدان، آسانسور، دستگاه واکس کفش، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، پله اضطراری، اتاق‌ ماساژ، سالن بدنسازی، کپسول آتش نشانی و تلفن در لابی اشاره کرد. از خدمات جالبی که در هتل هالی تهران برای مهمانان عزیز در نظر گرفته شده است می توان به استفاده رایگان از مجموعه آبی و ورزشی هتل اشاره نمود. مهمانانی که در هتل هالی دو شب اقامت داشته باشند می‌توانند از مجموعه آبی و ورزشی هتل به صورت رایگان استفاده کنند.

طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق های هتل هالی بسیار شیک و چشم نواز است در اتاق های این هتل رنگ پرده ها با رنگ دیوارهای اتاق ها ست شده و چیدمان بسیار زیبایی در اتاق ها وجود دارد. از جمله امکاناتی که در اتاق های هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است می‌توان به: یخچال، مبلمان، دراور، رخت آویز، کمد لباس، لوازم بهداشتی، حمام، تلویزیون، تلفن، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی و امکان شارژ وسایل الکترونیکی اشاره کرد.

مجموعه پذیرایی هتل هالی تهران شامل رستوران و کافی شاپ می باشد. رستوران هتل هالی در طبقه اول واقع شده است و به سرو سه وعده غذایی شامل: صبحانه، نهار و شام می پردازد. همچنین کافی شاپ هتل به صورت ۲۴ ساعته در لابی هتل آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است.

نظر مهمانان درباره هتل هالی تهران

هتل هالی تهران از نظر مهمانان و گردشگران امتیاز خوب را کسب نموده است بر اساس امتیازهایی که به فاکتورهای مورد نظر داده شده، فاکتور وضعیت نظافت و خوشرویی و رفتار کارکنان در اولویت قرار داشته اند. سایر فاکتورها از نظر گردشگران به ترتیب زیر می باشند: موقعیت مکانی و دسترسی، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، امکانات اقامتگاه و کیفیت غذا و پذیرایی. به این ترتیب می‌توان گفت عزیزانی که در هتل هالی تهران اقامت داشته اند از امکانات و خدمات این هتل راضی بوده و لحظات خوشی را سپری کرده اند.

چاپارگشت پارسه بازدید : 23 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

آشنایی با هتل رامتین تهران

دربند و درکه از مناطق خوش آب و هوا و بسیار جذاب شمال تهران محسوب می‌شوند. هتل رامتین تهران در نزدیکی این منطقه قرار دارد و به گردشگرانی که برای سفر و گشت و گذار به شمال تهران سفر می کنند؛ پیشنهاد می‌شود در این هتل اقامت داشته باشند. هتل رامتین یک هتل ۴ ستاره است که در مجاورت پارک ساعی قرار دارد. پس می توانید لحظات خیلی خوبی را علاوه بر دربند و درکه در پارک ساعی نیز بگذرانید و همچنین از امکانات و خدمات هتل رامتین تهران نیز بهره مند گردید.
علاوه بر اینکه هتل رامتین تهران به مناطق خوش آب و هوا و گردشگری شمال تهران نزدیک است؛ این هتل در بخش اداری تهران نیز قرار دارد و فاصله آن تا شرکت‌های تجاری و بین المللی تهران بسیار کم می باشد. افرادی که برای فعالیت‌های اداری و مشغله‌های کاری به تهران سفر می‌کنند با اقامت در هتل رامتین هم در منطقه ای خوش آب و هوا ساکن شده و هم می‌ توانند به راحتی به امور اداری خود برسند.

آشنایی با ویژگی ها و خدمات و امکانات هتل رامتین تهران

هتل رامتین تهران یک هتل پنج طبقه است که ۵۵ اتاق و سوئیت دارد. این هتل جزو هتل های خیلی خوب تهران محسوب می شود. زیرا بر اساس نظرسنجی مسافرین امتیازهای خیلی خوبی به هتل رامتین داده‌اند. یکی از فاکتورهایی که بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده است فاکتور خوشرویی و رفتار کارکنان هتل رامتین می باشد. در ادامه فاکتور های بعدی شامل: موقعیت مکانی دسترسی، وضعیت نظافت، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا، امکانات اقامتگاه و کیفیت غذا و پذیرایی می شوند. از دیگر ویژگی‌های هتل رامتین می‌توان به پرسنل حرفه‌ ای و کاملاً مجرب این هتل اشاره کرد و کارکنان هتل رامتین تهران به دو زبان زنده دنیا تسلط داشته و آماده خدمات رسانی به مهمانان عزیز می باشند.

از مهمترین امکاناتی که در هتل رامتین تهران می توان نام برد شامل: اینترنت پر سرعت، سالن کنفرانس، سالن ورزشی، بیزینس سنتر، سالن ماساژ، حمام، استخر، سونا، جکوزی، لابی، نمازخانه، تاکسی سرویس، کافی نت، رستوران و همچنین کافی شاپ اشاره کرد.

بخش پذیرایی و غذاخوری هتل رامتین تهران دارای تنوع و دیزاین بسیار شیک و جذابی است. انواع غذاهای بین المللی، دریایی و محلی در این رستوران ها سرو می‌شود. رستوران بیستانگو هتل رامتین تهران به صورت مدیترانه ای طراحی شده است. هتل رامتین تهران دارای یک رستوران ایرانی در طبقه اول می باشد که به سرو صبحانه، نهار و شام می‌پردازد و همچنین یک رستوران فرنگی دارد که به سرو وعده ناهار و شام پرداخته و میزبان مهمانان و گردشگران عزیز است. ظرفیت کافی شاپ هتل رامتین نیز ۶۰ نفر می باشد که شما برای میل کردن انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه می توانید در این کافی شاپ مهمان شوید.

از جمله خدماتی که به صورت رایگان در هتل رامتین تهران ارائه می‌شود شامل صبحانه به صورت سلف سرویس و همچنین استفاده از سالن ورزشی و اینترنت می باشد. شما با اقامت در هتل رامتین می توانید از این خدمات به صورت رایگان بهره مند شوید.

آشنایی با واحدهای اقامتی هتل رامتین تهران

واحدهای اقامتی هتل رامتین تهران شامل اتاق ۱ تخته، اتاق ۲ تخته، اتاق دو تخته تویین، سوئیت بزرگ برای یک نفر، سوئیت بزرگ برای دو نفر، سوئیت رویال برای یک نفر، سوئیت رویال برای دو نفر، استودیو برای یک نفر و سوئیت استودیو برای دو نفر می‌شود. این واحدهای اقامتی با دکوراسیون بسیار عالی و امکاناتی نظیر: روم سرویس، اینترنت ،سرویس بهداشتی، صندوق امانات، مبل و صندلی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. با کمک تیم چاپار گشت پارسه به راحتی می توانید اتاق یا سوییت مورد نظر خود را رزرو کنید.

چاپارگشت پارسه بازدید : 30 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

اقامت در هتل هویزه تهران

اگر دوست دارید در مرکز شهر تهران اقامت داشته باشید؛ ما به شما هتل هویزه تهران را پیشنهاد می کنیم. این هتل در تقاطع خیابان آیت‌الله طالقانی و استاد نجات الهی پلاک ۱۱۵ قرار گرفته است. هتل هویزه یک هتل چهار ستاره و ممتاز است که بهترین اقامت را برای گردشگران و مسافران استان تهران فراهم می آورد. به دلیل موقعیت مکانی هتل هویزه؛ این هتل در فاصله بسیار اندکی از مراکز و مکان های مهم شهر تهران قرار دارد. به طوری که فاصله هتل هویزه تا دانشگاه تهران ۱۰ دقیقه، تا سالن همایش های صدا و سیما ۲۰ دقیقه، تا فرودگاه مهرآباد چند دقیقه، تا نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب ۳۰ دقیقه و تا فرودگاه بین المللی امام خمینی یک ساعت فاصله دارد.

همچنین به دلیل موقعیت مکانی هتل هویزه و نزدیکی آن به ایستگاه مترو طالقانی گردشگران عزیز می توانند به راحتی از طریق خطوط مترو به نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا کنند. یکی از مهمترین مراکز شهر تهران بازار بزرگ است که فاصله آن تا هتل هویزه ۱۰ دقیقه می باشد. پس مسافرین عزیز بعد از استراحت در هتل می توانند به بازار رفته و به گشت و گذار و خرید سوغاتی بپردازند. برای بازدید از مکان های دیدنی مثل: باغ موزه هنر ایرانی، کاخ نیاوران، موزه سینما، موزه حیات وحش، پیست اسکی و سایر مکان های دیدنی تهران که در مرکز شهر قرار دارند؛ می توانید به راحتی از هتل هویزه به این نقاط دسترسی پیدا کنید.

از مهمترین ویژگی هایی که هتل هویزه تهران را در صدر هتل های تهران قرار داده است: محبوبیت، شهرت و سابقه این هتل در بین گردشگران است. به ویژه مسافران و گردشگران خارجی که توسط تورهای گردشگری به ایران سفر می‌کنند عموما در این هتل اسکان داده می شوند. سابقه هتل هویزه به سال ۱۳۵۳ باز می گردد. البته این هتل در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته و هم اکنون نیز پذیرای مهمانان و گردشگران عزیز می باشد.

آشنایی با امکانات هتل هویزه تهران

رستوران لاله هتل هویزه تهران رستورانی بسیار شیک و کلاسیک با فضایی آرام است که می توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در این رستوران میل نمایید. همچنین کافی شاپ هتل هویزه به صورت ۲۴ ساعته به سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه برای مسافرین عزیز می پردازد. شما ساکنین تهران می توایند لحظات بسیار خوبی را در کافی شاپ این هتل سپری نمایید. از دیگر ویژگی ها و امکانات هتل هویزه می‌توان به سه سالن همایش با ظرفیت های مختلف در این هتل اشاره کرد. این سالن ها کاملاً مجهز بوده و برای تشکیل جلسات و همایش ها سمینارها و نشست های علمی و تخصصی مناسب می باشند. علاوه بر امکانات ذکر شده هتل هویزه دارای یک غرفه صنایع دستی است که میتوانید از آن دیدن نمایید و به خرید سوغات نیز بپردازید.

امکانات عمومی که در هتل هویزه تهران وجود دارد شامل: پارکینگ اینترنت در لابی آرایشگاه سونا جکوزی و استخر می باشد. شما مسافرین عزیز می توانید با اقامت در این هتل از امکانات ذکر شده بهره مند شوید و اقامت راحتی را تجربه نمایید.

براساس نظر سنجی هتل هویزه جزو هتل های خوب شهر می باشد. اولین فاکتوری که بیشترین امتیاز را کسب کرده است: موقعیت مکانی و دسترسی هتل بوده است. فاکتور های بعدی به ترتیب شامل: وضعیت نظافت اقامتگاه، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا ، خوشرویی و رفتار کارکنان، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، امکانات اقامتگاه و کیفیت غذا و پذیرایی می شود.

اتاق های هتل هویزه تهران

هتل هویزه تهران دارای ۱۵۰ باب واحد اقامتی و به‌طورکلی ۳۰۰ تخت است. این اتاق‌ها به صورت رویال، سینگل، دبل، یک تخته و دو تخته و همچنین سوئیت های خانوادگی احداث شده اند. از جمله امکانات موجود در اتاق های هتل هویزه تهران می توان به: اینترنت، سرویس بهداشتی، حمام، تلوزیون و یخچال اشاره کرد. دکوراسیون داخلی اتاق ها بسیار زیبا و خوش آب و رنگ است تا فضایی کاملا آرامش بخش برای گردشگران و مهمانان عزیز فراهم گردد.

چاپارگشت پارسه بازدید : 28 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

آشنایی با هتل هما تهران

اگر به خیابان ولیعصر خیابان شهید خدامی پلاک ۵۱ مراجعه کنید ساختمان هتل هما تهران را خواهید دید. این هتل با ۱۶ طبقه و ۱۷۷ اتاق در یکی از خیابان های معروف شهر تهران قرار دارد که محوطه بیرونی آن بسیار سرسبز و دل باز است. سابقه هتل هما به سال ۱۳۵۱ باز می گردد این هتل وابسته به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است و از مجموعه هتل های ۵ ستاره استان تهران می باشد.

موقعیت مکانی هتل همای تهران و قرارگیری آن در خیابان ولیعصر موجب شده است مسافرین عزیز به راحتی بتوانند در شهر تهران گشت و گذار نمایند زیرا فاصله این هتل تا ایستگاه اتوبوس در خیابان ولیعصر ۵ دقیقه می باشد و همچنین می توانید از ایستگاه های مترو شهید حقانی مترو شهید همت و همچنین متروی میرداماد برای رفت و آمد در تهران استفاده نمایید. اگر علاقه مند به استفاده از تاکسی هستید می توانید با کمک پرسنل هتل اقدام به گرفتن تاکسی های اینترنتی و یا تاکسی هتل نمایید. اگر بعد از اقامت در هتل هما تهران باید به ایستگاه راه آهن بروید فقط ۳۰ دقیقه با آن فاصله خواهید داشت و همچنین فاصله فرودگاه مهرآباد تا هتل هما ۲۵ دقیقه است.

آشنایی با امکانات هتل هما تهران

هتل هما تهران دارای سه رستوران مجزا با امکانات و خدمات بسیار متنوع و جذاب برای مهمانان و گردشگران عزیز است. اولین رستوران این هتل با نام رستوران‌ گلستان در طبقه همکف واقع شده که ۱۸۰ نفر ظرفیت دارد و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به مهمانان عزیز می باشد. رستوران دیگری در لابی هتل وجود دارد که می توانید از آن نیز برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده نمایید و در طبقه شانزدهم هتل؛ رستوران هما کلاس با ظرفیت ۲۰۰ نفر و چشم اندازی بسیار زیبا و نمای ۳۶۰ درجه پذیرای شما گردشگران عزیز می باشد.
در رستوران هما کلاس انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می گردد و شما مهمانان عزیز می توانید با توجه به سلیقه خود هر نوع غذایی را سفارش دهید. از دیگر جذابیت های هتل هما می توان به نواختن پیانو در رستوران اشاره کرد.

اگر دوست دارید از محوطه بیرونی هتل هما استفاده کنید و غذای خود را در فضایی باز میل نمایید؛ می توانید به کنار استخر هتل هما رفته که در محوطه بیرونی این هتل قرار دارد و از میزهایی که برای پذیرایی شما در نظر گرفته شده است؛ استفاده نمایید. این محوطه با هوای آزاد و فواره های زیبا و همچنین درختان سرسبز لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد.

در کنار امکاناتی که برای هتل همای تهران ذکر شد باید به سالن های این مجموعه نیز اشاره کرد. سالنی با ظرفیت ۵۰۰ نفر که آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز می باشد تا مراسمات خود را در این سالن اجرا نمایید. همچنین تالار زمرد هتل هما با ظرفیت ۷۰۰ نفر برای مجالسی که تعداد مهمان های زیادی را می طلبد؛ فراهم گردیده است. سالن صدف هتل هما نیز با گنجایش ۷۵ تا ۲۰۰ نفر برای مهمانی های کوچک تر در نظر گرفته شده است. تمامی این سالن ها مجهز بوده و دارای اینترنت پرده نمایش سفره عقد فیلمبردار سن تجهیزات صوتی و تصویری و گل آرایی برای مهمانان عزیز می باشند.از دیگر امکانات هتل هما تهران می توان به: پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، سالن تنیس و سالن بدنسازی اشاره کرد.

اقامت در اتاق های هتل هما تهران

همان طور که ذکر کردید هتل هما تهران ۱۷۰ اتاق و سوئیت برای گردشگران عزیز در نظر گرفته است امکانات اتاق ها شامل: اینترنت، چای ساز، حمام، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم پخش ماهواره ای، میز‌آرایش، صندوق امانات کمد و تلویزیون می باشند. اتاق های هتل هما با دارا بودن دکوراسیون شیک و زیبا و همچنین نورپردازی عالی؛ محیطی بسیار راحت و مملو از آرامش را برای مسافرین و مهمانان عزیز فراهم آورده است. اگر دوست دارید در سوئیت های هتل هما تهران اقامت داشته باشید باید این نکته را بدانید که این سوئیت ها دارای یک سالن و اتاق خواب مجزا هستند و دکوراسیون به کار برده شده در آن ها بسیار لوکس و شیک می باشد.

چاپارگشت پارسه بازدید : 32 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

آشنایی با هتل فرودگاهی رمیس ( ایبیس سابق ) تهران

هتل رمیس تهران ( ایبیس سابق )، جزو اولین هتل های فرودگاهی و بین المللی کشور محسوب می شود. ساختمان هتل رمیس تهران (ایبیس سابق ) به ساختمان هتل نووتل متصل می باشد و این دو هتل کاملا در جوار یکدیگر قرار دارند. برای عزیمت به این هتل، کافیست به کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و روبروی ترمینال مسافربری شماره ۱ مراجعه کنید. ساختمان هفت طبقه هتل رمیس تهران (ایبیس سابق ) از دور خودنمایی می کند. این هتل دارای ۱۹۶ واحد اقامتی می باشد که آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است.

هتل رمیس تهران (ایبیس سابق ) در سال ۱۳۹۳ در فاصله اندک با فرودگاه امام خمینی زیر نظر گروه هتلداری اکور فرانسه افتتاح گردیده است. فاصله این هتل تا مرکز شهر ۴۵ دقیقه می باشد و چون دور از هیاهو و شلوغی شهر می باشد، بهترین گزینه برای اقامت محسوب می شود. افرادی که نیاز به تغییر مسیر سفر دارند و باید پرواز های خود را تغییر دهند، می توانند در هتل رمیس تهران (ایبیس سابق ) اقامت کنند و از امکانات این هتل نیز بهره مند شوند. امکاناتی که برای مسافران و مهمانان خود در نظر گرفته است شامل: خدمات بابری، تاکسی سرویس شبانه روزی، خدمات ویژه معلولین، اجاره ماشین، آسانسور، سالن آمفی تئاتر، دستگاه ATM، کافی شاپ و رستوران می شود.

شما می توانید در هتل رمیس تهران (ایبیس سابق ) به صورت ساعتی اقامت داشته باشید و قبل یا بعد از پرواز به استراحت بپردازید. حداکثر ساعاتی که شما می توانید در اتاق اقامت کنید دوازده ساعت است( هشت صبح الی هشت شب) و در صورتی که بیشتر از این اقامت داشته باشید، هزینه اقامت شما به صورت یک روز کامل محاسبه می گردد. همچنین استفاده از غذاها، دسر ها و نوشیدنی های رستوران و کافی شاپ هتل می تواند در بهبود حال شما موثر باشد.

آشنایی با امکاناتی که در واحدهای اقامتی هتل رمیس تهران (ایبیس سابق ) ارائه می شود

همانطور که ذکر گردید هتل رمیس تهران (ایبیس سابق ) دارای ۱۹۶ واحد اقامتی به صورت: اتاق یک تخته (اقامت کوتاه پنج ساعته)، اتاق دو تخته دبل (اقامت کوتاه پنج ساعته)، اتاق یک تخته (اقامت کوتاه ده ساعته)، اتاق دو تخته دبل (اقامت کوتاه ده ساعته)، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل و اتاق دو تخته تویین می شود. لازم به ذکر است در صورتی که از اقامت کوتاه در هتل رمیس تهران استفاده نمایید، ارائه صبحانه شامل این نوع اقامت نمی شود. تجهیزات و امکاناتی که در این اتاق ها ارائه می شود، به قرار زیر است:
سرویس بهداشتی، یخچال، میز تحریر، پاور سوئیچ، آباژور، رخت آویز، تلفن، آب رایگان، سیستم اطفا حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، اینترنت و IPTV می شود.

با توجه به امکانات و خدماتی که در هتل رمیس ارائه می گردد، این هتل از نظر گردشگران و مسافران جزو هتل های خوب تهران می باشد. فاکتورهایی که بیشترین امتیاز را کسب کرده اند شامل: وضعیت نظافت، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا، موقعیت مکانی و دسترسی، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، خوشرویی و رفتار کارکنان، امکانات اقامتگاه و کیفیت غذا و پذیرایی می شود.

چاپارگشت پارسه بازدید : 33 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

آشنایی با یکی از هتل های فرودگاهی تهران

هتل پنج ستاره رکسان ( نووتل سابق ) در مجاورت فرودگاه امام خمینی قرار دارد و هتلی فرودگاهی است. در صورتی که نیاز به تعویض پرواز، اقامت کوتاه در تهران و یا با مشکل تاخیر در پرواز تان مواجه شدید، می توانید در این هتل فرودگاهی اقامت داشته باشید.یکی از مهم ترین مزیت های این هتل، دوری از شلوغی و هیاهوی شهر می باشد. در صورتی که قصد دارید یک روز در تهران بمانید و سپس با هواپیما به سفری خارجی بروید، اقامت در هتل نووتل به شما مسافرین عزیز پیشنهاد می شود. هتل رکسان تهران یک هتل پنج ستاره با ۱۱ طبقه و ۲۹۶ واحد اقامتی است که آماده پذیرایی و میزبانی از مسافران گرانقدر می‌باشد. استانداردهای لحاظ شده در این هتل بین المللی بوده و پرسنل مجربی در این هتل فعالیت می کنند. همچنین این هتل دارای سالن های همایش و کنفرانس بوده که می توانید در کمترین زمان بعد از پیاده شدن از هواپیما و ورود به شهر تهران اجلاس‌ها و نشست‌های خود را در این هتل برگزار نمایید.

دسترسی هتل رکسان ( نووتل سابق ) به نقاط مختلف شهر تهران

فاصله هتل رکسان تهران تا فرودگاه مهرآباد ۴۹ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن ۴۴ کیلومتر، تا مصلای تهران ۵۷ کیلومتر، تا نمایشگاه بین المللی تهران ۵۸ کیلومتر، تا ترمینال مسافربری جنوب ۴۹ کیلومتر، تا ترمینال مسافربری شرق ۵۵ کیلومتر و ترمینال مسافربری غرب ۵۰ کیلومتر فاصله دارد. شرایط دسترسی این هتل تا مراکز و مکان های مهم شهر بسیار راحت است و شما می توانید از تاکسی های هتل استفاده نمایید و به هر نقطه از شهر که تمایل دارید؛ بروید.

آشنایی با امکانات و خدمات هتل رکسان (نووتل سابق ) تهران

از جمله امکانات هتل رکسان تهران می توان به رستوران کافی شاپ سالن همایش پارکینگ رایگان استخر سونا جکوزی و اتاق های ویژه معلولین اشاره کرد. دکوراسیون و تجهیزات به کار برده شده در اتاق های هتل کاملاً به روز و مدرن می باشد تا آرامش و لذت مسافران تامین گردد.
بر اساس نظر سنجی صورت گرفته از هتل رکسان مسافرین امتیاز خوب را برای این هتل در نظر گرفته اند و بیشترین امتیازی که برای هتل رکسان اختصاص داده شده است؛ وضعیت نظافت این هتل می باشد و فاکتور بعدی که بیشترین امتیاز را کسب نموده است؛ رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا می باشد. از جمله فاکتورهای دیگری که در نظرسنجی امتیاز های مطلوبی کسب کرده می توان به: کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، کیفیت غذا و پذیرایی، امکانات اقامتگاه، خوشرویی و رفتار کارکنان و موقعیت مکانی و دسترسی این هتل اشاره کرد.

اتاق های هتل رکسان تهران به صورت یک تخته دو تخته دبل به دو تخته تویین می‌باشد و اتاق‌های مختص معلولین نیز در نظر گرفته شده است تا مسافرین محترم به دلیل داشتن معلولیت دچار مشکل نشوند و ساعات آرامش بخشی را در این هتل سپری نمایند. در رستوران هتل رکسان انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌گردد؛ پس اگر مهمان خارجی دارید نگران پذیرایی و تغذیه او نباشید. می توانید مهمان خود را با خیال راحت در این هتل اسکان دهید تا از بهترین غذاهای بین المللی بهره‌مند شود. برای صرف صبحانه در هتل رکسان ( نووتل سابق ) تهران می‌توانید به رستوران هتل که در طبقه همکف قرار دارد مراجعه کنید. صبحانه از ساعت ۶ الی ۱۰ صبح در این رستوران سرو می گردد . ظرفیت رستوران هتل رکسان تهران ۲۰۰ نفر می باشد پس نگران کمبود جا نباشید و با خیال راحت صبحانه خود را در هتل میل کنید.
همچنین از ساعت ۱۲ الی ۱۳ و نیم بعد از ظهر ناهار و ساعت ۶ و نیم الی ۱۰ و نیم شب شام در این رستوران سرو می گردد. کافی شاپ هتل رکسان تهران نیز در ساعت هفت صبح الی ۱۰ شب در خدمتگزاری حاضر است و انواع نوشیدنی های سرد و گرم را برای مهمانان عزیز آماده می‌کند.

امکانات عمومی و سرگرمی های هتل رکسان

از جمله امکانات عمومی هتل رکسان تهران می‌توان به: پارکینگ، دستگاه atm، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه سوغاتی، آرایشگاه مردانه، آرایشگاه زنانه، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرهنگی و همچنین تاکسی سرویس شبانه روزی اشاره کرد.
برای گذراندن اوقات فراغت خود نیز می‌تواند از استخر، اسپا، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی هتل به راحتی استفاده نمایید و لحظات خوشی را در این هتل سپری کنید. همچنین فضای پیاده روی در خارج هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است تا از فضای سبز و محوطه بیرون هتل استفاده نمایند و به پیاده‌روی بپردازند.

چاپارگشت پارسه بازدید : 24 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

اقامتی المپیکی در تهران

اقامت در هتل المپیک تهران می تواند بسیار لذت بخش باشد. زیرا این هتل چهار ستاره هر آنچه که یک مسافر و گردشگر نیاز دارد، در اختیارشان قرار می دهد. خدمات، امکانات و چشم انداز این هتل همگی مطلوب و منحصر به فرد هستند. به همین خاطر هر گردشگر و مسافری که در هتل المپیک تهران اقامت داشته است، بسیار رضایتمند بوده و خیلی زیاد لذت خواهد برد. این هتل در اتوبان تهران-کرج، ورودی غربی و در ضلع غربی ورزشگاه آزادی قرار دارد. این هتل دارای مجموعه ورزشی و تفریحی، مجموعه پذیرایی و غذاخوری، اتاق های شیک و بسیاری امکانات دیگر است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. این هتل با معماری و ساختمانی زیبا و خاص و همچنین موقعیت دسترسی مناسب به فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی و مراکز غربی شهر تهران، می تواند بهترین گزینه جهت اقامت باشد.

وقتی هتل المپیک تهران را برای اقامت خود انتخاب کنید، بعد از بیدار شدن از خواب و رفتن به کنار پنجره، نظاره گر مناظر زیبایی خواهید بود. زیرا چشم انداز اتاق های هتل به سوی دریاچه خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر می باشد. با استشمام هوای تازه در شمال غرب تهران در مجاورت یکی از پارک های زیبای شهر، می توانید صبح دل انگیزی را برای خود رقم بزنید. همچنین شما می توانید اوقات فراغت خود را هم داخل هتل و هم در کنار دریاچه خلیج فارس و دریاچه آزادی یا پارک چیتگر، بگذرانید.

آشنایی با امکانات هتل المپیک تهران

همانطور که ذکر گردید، هتل المپیک تهران دارای امکانات زیاد و منحصر به فردی می باشد. از جمله مهمترین امکانات هتل المپیک می توان به سالن های متنوع این مجموعه جهت برگزاری مراسم اشاره کرد. اگر دوست دارید مجالس شما در هتلی شیک و مجلل برگزار شود، حتما هتل المپیک تهران را انتخاب نمایید. سالن های این هتل شامل: سالن سیحون، سالن توسکا و تالار آبگینه می شود. همچنین اگر علاقه مند به برگزاری همایش و نشست های علمی-تخصصی در تهران هستید، می توانید از سالن آمفی تئاتر این مجموعه استفاده نمایید. این سالن ها کاملا مجهز با دکوراسیونی زیبا برای خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز فراهم گردیده است.

زوج های عزیز و خوش سلیقه برای اینکه مراسم تان به بهترین شکل ممکن برگزار شود، می توانید از اتاق عقد و تالار آبگینه هتل المپیک تهران استفاده نمایید. شما و مهمانان تان در هتل المپیک شب خاطره انگیزی را سپری خواهید کرد و بهترین لحظات برای تان ثبت خواهد شد. از دیگر بخش های مهم هر هتلی، بخش پذیرایی و غذاخوری آن است. هتل المپیک تهران دارای رستوران، چایخانه سنتی و کافی شاپ است. شما مهمانان و مسافران عزیز، می توانید بعد از بیدار شدن و صرف صبحانه؛ به هر یک از بخش های ذکر شده مراجعه کنید و از میزبانی و پذیرایی

عالی پرسنل هتل بهره مند شوید. منوی متنوع این هتل در انتظار شما عزیزان است. استخر، سونا، جکوزی، زمین چمن مصنوعی و سالن بیلیارد و شطرنج از بخش های تفریحی هتل المپیک تهران هستند. پس نگران اوقات فراغت خود نباشید، زیرا هتل المپیک برای هر لحظه شما برنامه ریزی کرده است. کافیست این هتل را برای اقامت انتخاب نمایید تا طعم خوش مسافرت را به شیوه ای دیگر بچشید.

آشنایی با اتاق های هتل المپیک

ساختمان هتل المپیک تهران در دو طبقه و ۱۰۰ اتاق برای خدمت رسانی به گردشگران و مهمانان عزیز فراهم گردیده است. اتاق های این مجموعه به شکل: یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، دو تخته برای یک نفر (مختص مهمانان خارجی)، سه تخته سینگل، سه تخته (دبل و سینگل) و سوئیت رویال می باشد. از جمله امکاناتی که در هر اتاق وجود دارد، می توان به: دراور، کمد لباس، چای ساز، تلویزیون ال ای دی، تلفن، مبلمان، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، اینترنت، سرویس بهداشتی و حمام، صندوق امانات، سیستم تهویه، سیستم اطفا حریق و روم سرویس اشاره کرد.
اگر نیاز به خدماتی مثل: کارهای بانکی، خرید سوغاتی، آرایشگاه و قنادی داشتید، هتل المپیک تهران بهترین گزینه برای اقامت شما است؛ زیرا تمام خدمات ذکر شده در این هتل ارائه می گردد.

چاپارگشت پارسه بازدید : 27 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

آشنایی با https://www.onlinebookingiran.com/product-detail/bookingiran/bookingiran_Sepehr_Hotel_Apartment_Tehran

یکی از باسابقه ترین هتل های تهران، هتل آپارتمان سپهر تهران می باشد. هتل سپهر جزو مجموعه هتل های ملل بوده و واقع در خیابان فرشته (شهید فیاضی) است که از سال ۱۳۸۵ افتتاح گردیده و میزبان گردشگران و مسافران عزیز می باشد. همچنین این هتل برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و مهمانان خود، در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده و مجددا افتتاح گردیده است. هتل سپهر تهران ساختمانی پنج طبقه دارد و دارای ۴۰ واحد اقامتی است. این هتل زیبا و شیک برای کودکان زیر شش سال هزینه ای دریافت نخواهد کرد. اگر شما خانمی تنها هستید با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه می توانید بدون مشکل در هتل آپارتمان سپهر تهران اقامت داشته باشید. همچنین در صورتی که صیغه نامه همراه خود داشته باشید، هتل سپهر از پذیرش شما معذور است.

از دیگر ویژگی های هتل آپارتمان سپهر تهران باید به دسترسی آن اشاره کرد. این هتل به دانشگاه شهید بهشتی، میدان تجریش، امامزاده صالح و مراکز شمالی تهران، دسترسی خوبی دارد. اگر دوست دارید در بازار تجریش گشت و گذاری داشته باشید، می توانید از شش الی ده صبح به صبحانه خوری هتل سپهر مراجعه کنید و با صرف صبحانه ای خوشمزه و مقوی، به بازدید از بازار تجریش نیز بپردازید. کافی شاپ این مجموعه نیز از هفت صبح الی هفت بعدازظهر آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. علاوه بر ساکنان عزیز تهرانی، مسافرین این هتل نیز در اوقات فراغت و زمان های خالی خود می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

آشنایی با سایر امکانات هتل آپارتمان سپهر تهران

از جمله امکانات عمومی هتل آپارتمان سپهر تهران می توان به: آسانسور، اینترنت در لابی، صندوق امانات و تاکسی سرویس شبانه روزی اشاره کرد. در صورتی که ماشین شخصی ندارید و میخواهید از تاکسی برای رفت و آمد به داخل شهر استفاده کنید، تاکسی سرویس شبانه روزی این هتل در اختیار شما مهمانان عزیز می باشد.

وقتی وارد هتل شدید برای رفع خستگی خود می توانید از استخر، سونا (خشک و بخار) و جکوزی هتل استفاده نمایید. سالن ورزشی و بدنسازی هتل نیز با دارا بودن تجهیزات ورزشی و به روز آماده خدمات رسانی به مهمانان عزیز می باشد. با اتصال به شبکه اینترنت مرکزی هتل آپارتمان سپهر تهران هم در اتاق و هم در لابی می توانید فعالیت های مجازی و اینترنتی خود را نیز انجام دهید.

از دیگر امکانات هتل سپهر باید به: روم سرویس (سرو غذا در اتاق)، لاندری (خشکشویی)، فتوکپی، تبدیل ارز، خدمات اتو، اتاق چمدان و فکس اشاره کرد. همچنین کارکنان و پرسنل هتل علاوه بر زبان فارسی به زبان انگلیسی نیز مسلط می باشند. پس اگر راهنمای تور هستید و یا مهمان خارجی دارید، می توانید با خیال راحت هتل آپارتمان سپهر تهران را برای اقامت مهمانان و عزیزان خود انتخاب نمایید.

همانطور که ذکر گردید این هتل دارای ۴۰ واحد اقامتی است که هرکدام دارای تجهیزات و امکاناتی می باشند. این اتاق ها دارای: آباژور، یخچال، دراور، رخت آویز، چای ساز، پاور سوئیچ، مبلمان، میز تحریر، تلویزیون، تلفن، کمد لباس و سیستم اطفا حریق می باشد. انواع اتاق های این هتل شامل: استودیو یک تخته، سوئیت دو تخته، سوئیت بزرگ دو تخته و آپارتمان دو خوابه سه تخته می باشد. دکوراسیون داخلی اتاق ها نیز بسیار زیبا و شیک بوده و پاسخگوی همه سلیقه ها است.

اقامت در هتل آپارتمان سپهر تهران

با توجه به نظر سنجی میان مسافران و مهمانان، هتل آپارتمان سپهر تهران دارای موقعیت دسترسی بسیار خوبی بوده و شرایط نظافت و تمیزی به میزان زیادی در این هتل رعایت می شود. از دیگر فاکتور هایی که برای مهمانان و گردشگران بسیار مهم می باشد، نوع برخورد کارکنان و پرسنل هتل است. در هتل سپهر میزبانی به شکلی فوق العاده کامل و درست اجرا می شود و شما هیچ مشکل و ایرادی در رفتار پرسنل مشاهده نخواهید کرد.

چاپارگشت پارسه بازدید : 28 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

معرفی لوکس ترین هتل پنج ستاره شهر تهران

هتل پرشین پلازا تهران در سهروردی شمالی، پایین تر از بهشتی، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک ۴۲ قرار دارد و در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است. اگر دوست دارید هتلی شیک، نوساز و لوکس را برای اقامت خود انتخاب کنید، هتل پلازا تهران بهترین گزینه است. این هتل یازده طبقه با جدید ترین روش های هتلداری و معماری احداث شده است و میزبانی بسیار خوب و دلسوز برای مسافران و گردشگرانی است که به شهر تهران سفر می کنند. زیربنای هتل پرشین پلازا تهران ۱۴۰۰ متر مربع می باشد و ۱۰۰ اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. این هتل در بدو ورود دارای تعدادی پله است، اما برای دسترسی به سایر طبقات و بخش های هتل، نیازی به استفاده از پله نیست زیرا این مجموعه مجهز به آسانسور می باشد.

از مهم ترین ویژگی هایی که یک هتل باید دارا باشد، درستی رفتار پرسنل است. در این هتل، پرسنل و کارکنان بسیار خوش برخوردی فعالیت می کنند و میزبانی را به نحو احسنت انجام می دهند. ویژگی مهم دیگری که عموما برای مسافرین و گردشگران بسیار اهمیت دارد، رعایت بهداشت و نظافت است. این مورد نیز به خوبی در هتل پرشین پلازا تهران رعایت می شود تا سلامت و آرامش همه مهمانان هتل تامین گردد.

در نظرسنجی که از مهمانان هتل پرشین پلازا تهران انجام گرفته است، فاکتورهایی مانند: رضایت در تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اتاق ها، خدمات عمومی هتل مانند تاکسی سرویس و اینترنت، فرآیند پذیرش در هتل و تجهیزات درون اتاق ها، در اولویت قرار داشته اند. اما همانطور که ذکر گردید، اولین فاکتور که مورد رضایت مسافرین قرار گرفته و توجه شان را جلب نموده است، خوشرویی پرسنلِ هتل می باشد.

آشنایی با امکانات و خدمات هتل پرشین پلازا تهران

آنچه در نگاه اول همه را مجذوب می سازد، معماری و دکوراسیون داخلی هتل پرشین پلازا تهران است. از آنجایی که طراحی انجام گرفته در این هتل بسیار خاص و بی نظیر است، میهمانان و مسافرین تمایل دوچندانی پیدا می کنند تا در این هتل اقامت داشته باشند. در کنار شکوه و جذابیت هتل پلازا، خدمات و امکاناتی که توسط هتل ارائه می گردد نیز بسیار رضایت بخش می باشد. از مهم ترین بخش های هتل می توان به سالن ضیافت آن اشاره کرد. این سالن های چند منظوره برای برگزاری مراسمات و جشن های شما عزیزان در نظر گرفته شده است. می توانید با خیالی آسوده برگزاری مراسم های خود را به هتل پرشین پلازا تهران بسپارید و بهترین میزبان برای مهمانان گرانقدر خود باشید.

از دیگر امکاناتی که توسط هتل پلازا تهران برای مهمانان در نظر گرفته شده است، باید به رستوران و کافی شاپ این مجموعه اشاره کرد. چیدمان و دکوراسیون داخلی این دو بخش در عین زیبایی بسیار شیک و چشم نواز است. ستون هایی که در رستوران و کافی شاپ هتل به کار برده شده است، همراه با گچبری های زیبا، نورپردازی و آینه کاری، چشم انداز بسیار متفاوتی به این مجموعه بخشیده است.

سالن بدنسازی هتل پرشین پلازا تهران از دیگر بخش هایی است که مهمانان می توانند از آن استفاده نمایند. این بخش مجهز به دستگاه های بدنسازی و ورزشی مدرن می باشد تا شما عزیزان اوقات فراغت و زمان های آزاد خود را درون هتل به ورزش بپردازید. استخر، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی از دیگر بخش های ورزشی و تفریحی هتل پلازا تهران می باشد.

برای اشنایی با دیگر امکانات هتل پرشین پلازا تهران می توان: پارکینگ، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، نمازخانه، دستگاه ATM، روم سرویس، لاندری، اتاق چمدان، فتوکپی و صرافی را نام برد. از دیگر مزایا و ویژگی های این هتل باید به راحتی مبلمان و تخت های واحد های اقامتی آن اشاره کرد. بخش های اقامتی این مجموعه شامل: اتاق سینگل، اتاق دو تخته دبل ویژه، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق های توئین استاندارد، سوئیت دو خوابه سه تخته و کانکت فمیلی روم می شود.

چاپارگشت پارسه بازدید : 19 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

آشنایی با هتل آتانا تهران

اگر به شهر تهران، خیابان ولیعصر،خیابان طالقانی غربی، پلاک ۴۰۱ مراجعه نمایید، ساختمان هتل آتانا تهران را خواهید دید. ساختمان این هتل شش طبقه بوده و در گوشه سمت راست آن، چهار ستاره درخشان چشم انداز ساختمان این هتل را زیبا تر کرده اند. هتل زیبای آتانا با ۸۵ واحد اقامتی در مرکز شهر تهران قرار دارد و این امر موجب دسترسی راحت تر مسافرین و گردشگران به نقاط مختلف شهر می گردد. از جمله مراکزی که ممکن است نیاز به دسترسی آسان داشته باشند و شما عزیزان باید در نزدیکی آن ها هتل محل اقامت خود را انتخاب نمایید می توان به، دانشگاه تهران، خیابان انقلاب، بلوار کشاورز و مراکز علمی، فرهنگی و اداری که در این محدوده واقع شده اند، اشاره کرد.

از جمله مراکز اداری که نیاز به دسترسی راحت دارند و شما از طریق هتل آتانا تهران می توانید خیلی آسان به این مراکز مراجعه کنید، می توان: اتاق بازرگانی، وزارت نفت، وزارت صنایع و معادن، وزارت کشاورزی، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه هنر، سفارت ارمنستان و سفارت عراق را نام برد. همچنین از جمله مکان ها و جاذبه های دیدنی که از طریق هتل آتانا به آسانی قابل دسترسی هستند، می توان به: پارک لاله، موزه هنرهای معاصر تهران، خیابان سی تیر و کاخ گلستان اشاره کرد.

عده زیادی از عزیزانی که به شهر تهران سفر می کنند، برای خدمات درمانی به پایتخت می آیند؛ این عزیزان برای دسترسی آسان و راحت تر به بیمارستان های امام خمینی، پارس و ساسان می توانند در هتل آتانا تهران اقامت داشته باشند. اگر ماشین شخصی ندارید، با کمی پیاده روی یا با کمک تاکسی ها می توانید به مراکز و جاذبه های ذکر شده دسترسی یابید.

آشنایی با ویژگی ها، امکانات و خدمات هتل آتانا تهران

در هتل آتانا تهران پذیرش خانم های تنها بلامانع می باشد، البته حتما باید کارت ملی و شناسنامه همراه خود داشته باشید. اگر دارای فرزند زیر ۴ سال هستید، هزینه ای متوجه او نخواهد بود. اما اگر فرزندتان بالای شش سال سن داشته باشد، هزینه اقامت به صورت کامل محاسبه می گردد. برای فرزندان بین ۴ الی ۶ ساله، هزینه اقامت در هتل آتانا تهران به صورت نیم بها است.
هتل آتانا از جمله هتل هایی است که به تازگی افتتاح شده (سال ۱۳۹۸) و در نظرسنجی بین مهمانان امتیاز عالی را کسب نموده است. یکی از دلایلی که موجب شده این هتل جزو بهترین ها باشد، وضعیت نظافت و رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا بوده است. در ادامه نیز باید فاکتور های: موقعیت مکانی و دسترسی، خوشرویی و رفتار کارکنان، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، امکانات اقامتگاه و کیفیت غذا و پذیرایی را اشاره کرد.

از جمله امکانات هتل آتانا تهران می توان به: رستوران نگین( طبقه همکف)، کنتیننتال در بام هتل ، تالار پذیرایی با ظرفیت ۲۲۰ نفر، کافی شاپ و سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۱۱۰ نفر اشاره کرد. مجموعه ورزشی هتل آتانا از دیگر امکاناتی است که در اختیار شما مهمانان عزیز قرار می گیرد تا لحظات خوشی را در هتل سپری نمایید. استفاده از سونا، استخر، جکوزی، سالن ماساژ و همچنین حمام ترکی بهترین امکاناتی است که توسط این هتل در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود.

اتاق های هتل آتانا تهران به صورت: سینگل، توئین، دبل، دبل کینگ و سوئیت آماده میزبانی از مسافرین و مهمانان عزیز می باشند. اگر دوست دارید واحد اقامتی شما دارای بالکن اختصاصی باشد، می توانید در اتاق های دبل کینگ و یا سوئیت ها اقامت داشته باشید. همچنین واحد های اقامتی دبل کینگ و سوئیت ها دارای وان و جکوزی اختصاصی، سیستم IPTV و اینترنت پرسرعت رایگان هستند.از دیگر امکانات و خدمات می توان به: خشکشویی، پارکینگ، تاکسی سرویس، لابی و آسانسور اشاره کرد.

چاپارگشت پارسه بازدید : 25 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

آشنایی با هتل بوتیک طوبی تهران

اگر بخواهیم بهترین بخش از هتل بوتیک طوبی تهران را معرفی کنیم و با این هتل آشنا شویم، باید به رستوران روف تاپ گریل و کافی شاپِ بام هتل طوبی اشاره کنیم. این رستوران از جذاب ترین بخش‌های هتل بوتیک طوبی تهران محسوب می گردد و میزبانی را به بهترین نحو اجرا می کند. غذاهای مختلف و متنوع ایرانی و فرنگی در این رستوران سرو می گردد. شما با هر نوع سلیقه ای در زمینه غذا و آشپزی، می توانید بهترین ها و خوشمزه ترین ها را در این رستوران میل نمایید. برای ثبت لحظه های خاطره انگیز و خوشمزه در هتل بوتیک طوبی و یا اقامت در اتاق ها و سوئیت های این هتل، باید به آدرس: بلوار آفریقا (جردن) - خیابان ناصری - پلاک 17 - هتل آپارتمان طوبی مراجعه نمایید. این هتل دارای امکانات بی نظیری است که در ادامه این مطلب به ذکر آن‌ها می پردازیم.

هتل بوتیک طوبی تهران در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است و هتلی سه ستاره در غرب تهران محسوب می شود. این هتل مجلل در پنج طبقه و ۲۸ واحد اقامتی آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. چشم انداز این هتل بسیار زیبا است چرا که دیدار از منظره شهر تهران و چراغ های شهر از دور برای مسافرین و گردشگران به شدت جذاب می باشد.

امکانات هتل بوتیک طوبی تهران شامل چه مواردی می شود؟

از جمله امکانات مهم هتل بوتیک طوبی تهران می توان به سالن ورزشی این هتل اشاره کرد. مسافران و میهمانان هتل طوبی، میتوانند در اوقات فراغت و زمان های آزاد خود از مجموعه ورزشی این هتل استفاده نمایند و از استخر، سونا، جکوزی و سایر امکانات ورزشی بهره مند گردند.

از دیگر امکاناتی که در هتل بوتیک طوبی ارائه می شود، می توان به سالن کنفرانس این مجموعه اشاره کرد. اگر جلسه، همایش و یا اجلاسی برای برگزاری در نظر دارید، می توانید از سالن همایش هتل طوبی بهره مند شوید. این سالن به اندازه ۸۰ نفر ظرفیت داشته و دارای سیستم صوتی و تصویری، ویدیو پروژکتور و نورپردازی زیبا می باشد. اگر راهنمای تور هستید و قصد دارید به گردشگران خارجیِ خود، از هنر و فرهنگ ایرانی بیشتر تعریف کنید و آن ها را با این کشور غنی و تاریخی آشنا نمایید، می توانید از این سالن برای نمایش ویدیو و اسلاید های آموزشی به گردشگران استفاده کنید.

اتاق های هتل بوتیک طوبی تهران به صورت: دو تخته استودیو برای یک نفر، دو تخته استودیو، دو تخته رویال استودیو برای یک نفر، دو تخته رویال استودیو، آپارتمان یک خوابه دو تخته برای یک نفر، آپارتمان یک خوابه دو تخته، آپارتمان دو خوابه چهار تخته، آپارتمان دو خوابه چهار تخته برای یک نفر، آپارتمان دو خوابه چهار تخته برای دو نفر، آپارتمان دو خوابه چهار تخته برای سه نفر و آپارتمان دو خوابه چهار تخته برای چهار نفر می باشد.

خدمات هتل بوتیک طوبی تهران شامل چه مواردی می شود؟

هتل بوتیک طوبی تهران مجهز به ارائه خدمات کرایه اتومبیل به صورت شخصی و یا همراه با راننده می باشد. در صورتی که علاقه به رانندگی ندارید و یا با خیابان های تهران آشنا نیستید، می توانید از اتومبیل همراه با راننده استفاده نمایید. همچنین اگر نیاز به انجام خدمات بانکی دارید، در این هتل خدمات بانکی نیز ارائه می گردد.
خشکشویی، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، نمازخانه و تورهای ایران شناسی، از دیگر خدماتی است که توسط هتل بوتیک طوبی ارائه می گردد. همچنین در هتل بوتیک طوبی تهران به محض ورود سوالاتی در خصوص سلیقه و علاقه شما نسبت به رنگ یا رایحه ای خاص پرسیده می شود تا اتاق شما براساس سلیقه و نظرتان آماده و ارائه گردد.

در هتل بوتیک طوبی سعی شده است بهترین دکوراسیون و طراحی ها انجام پذیرد تا مورد قبول همه شما مهمانان عزیز گردد. شما با اقامت در این هتل می توانید لحظات بسیار خوبی را سپری نمایید و از با کیفیت ترین امکانات و خدمات این هتل سه ستاره بهره مند گردید.

چاپارگشت پارسه بازدید : 28 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

هتلی برای سفرهای مهم

هتل بلوط تهران روبروی سالن اجلاس سران قرار دارد. این هتل برای عزیزانی که جهت شرکت در همایش ها و جلسات خاص و مهمِ کشوری به پایتخت سفر می کنند، بسیار مناسب است. ضمن اینکه هتل بلوط تهران به نمایشگاه بین المللی تهران نیز نزدیک می باشد. هتل بلوط از هتل های سه ستاره شهر تهران است و برای عزیزانی که جهت اقامت های کوتاه و کاری به تهران سفر می کنند بسیار مناسب می باشد.

احداث این هتل به سال ۱۳۹۵ باز می گردد که اقامتگاهی بسیار شیک و در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا قرار دارد. برای اقامت در این هتل باید به ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی و سمت چپ باغ گیاه پزشکی مراجعه نمایید. این هتل زیبا در محوطه ای بسیار دل باز و درخت کاری شده قرار دارد که فضای بیرونی آن، حال و هوای خوبی را برای مسافران و مهمانان فراهم می آورد.

ویژگی های هتل بلوط تهران

از جمله ویژگی های هتل بلوط تهران می توان به تعداد اتاق های آن اشاره کرد. این هتل خوش آب و هوا و دل باز دارای ۱۶ باب اتاق است که در زمان های خاص مانند زمان برگزاری نمایشگاه، از چند هفته قبل رزرو شده و ظرفیت آن تکمیل می گردد. اگر در چنین مواقعی قصد دارید در هتل بلوط تهران اقامت داشته باشید، حتما از چند هفته قبل باید اقدام به رزرو اتاق مورد نظر خود نمایید.

طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق ها بسیار جذاب و زیبا می باشد. هتل بلوط تهران علاوه بر این که دارای محوطه بیرونی زیبایی است، اتاق ها و فضای داخلی دلنشینی نیز دارد. طراحی اتاق ها به شکلی برنامه ریزی شده است که رنگ و طرح کاغذ دیواری ها با مبلمان و روتختی ها هماهنگی داشته که این امر موجب می شود فضای داخلی اتاق ها برای مهمانان بسیار دلنشین تر باشد.

شما مسافران عزیز علاوه بر سفارش غذاهای ایرانی می توانید خوشمزه ترین غذاهای ایتالیایی را نیز در این هتل میل نمایید. اگر هم اهل غذاهای فست فودی هستید، هتل بلوط تهران برای سلیقه شما عزیزان نیز فضای مجزایی را در نظر گرفته است. در کنار تنوع غذایی که این هتل دارد، بیشتر مسافرین آن برای کباب های لذیذ این هتل اقدام به اقامت مجدد در آن می نمایند.
از دیگر ویژگی های هتل بلوط می توان به دسترسی آن اشاره کرد. این هتل به مترو تجریش، ایستگاه بی آر تی و مراکز تفریحی توچال و شمال تهران دسترسی بسیار خوبی دارد. در صورتی که تمایل دارید داخل شهر گشت و گذاری داشته باشید، با اتومبیل شخصی خود به اتوبان چمران که در نزدیکی هتل میباشد رفته و یا به ایستگاه مترو تجریش بروید. از این دو طریق به راحتی می توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید.

آشنایی با امکانات هتل بلوط تهران

هتل بلوط تهران دارای امکانات اقامتی و خدماتی مناسبی برای مسافران است. استخر رو باز این مجموعه برای آقایان امکان شنا کردن را در فصل های گرم سال، فراهم می آورد. کافی شاپ و محوطه رو باز هتل بلوط جهت سرو صبحانه و نوشیدنی و دسر های خوشمزه، آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. می توانید در کنار درختان و فضای سرسبز هتل بلوط نشسته، بهترین هوای تهران را استشمام نمایید و چای صبحگاهی خود را بنوشید. از دیگر امکانات هتل بلوط می توان به: سونا خشک، سونا بخار و جکوزی،اینترنت پرسرعت در اتاق ها و لابی، پارکینگی وسیع با ظرفیت 50 خودرو(رایگان)، آسانسور، تاکسی سرویس، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، دستگاه فتوکپی، نمازخانه، خودپرداز، دستگاه فکس، اتاق چمدان، سیستم اعلام حریق، خدمات لاندری و فروشگاه اشاره کرد.

اتاق های هتل بلوط تهران به صورت دو تخته و سه تخته در خدمت مسافرین عزیز است و کارکنان این هتل نیز به چهار زبان زنده دنیا مسلط بوده و نسبت به مسافرین بسیار خوش رفتار و خوش برخورد می باشند. جهت رزرو اتاق های هتل بلوط با ما همراه باشید.

چاپارگشت پارسه بازدید : 20 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

اقامت در هتل ویستریا تهران

اگر به سمت میدان قدس، خیابان دربند و خیابان شهید امیر بروید، در مرتفع ترین نقطه آن، ساختمان هتل ویستریا تهران را مشاهده خواهید کرد. این هتل زیبا و شیک به دلیل موقعیت قرار گیری خاصی که دارد، از چشم انداز فوق العاده ای برخوردار است. به دلیل قرار گیری این هتل در منطقه دربند، می توان هتل ویستریا تهران را از خوش آب و هوا ترین هتل های شهر تهران دانست. خنکای آب و هوای دربند تهران همراه با امکانات و خدماتی که توسط هتل ویستریا ارائه می گردد، می تواند اقامت بسیار لذت بخشی را برای شما رقم بزند.

هتل ویستریا تهران را می توان شیک ترین هتل تهران نیز دانست، زیرا با جدید ترین طرح های معماری و دکوراسیون فوق العاده زیبا احداث گردیده است و در سال ۱۳۹۸ نیز افتتاح شده است. از ویژگی های معماری آن می توان به ستون های زیبا و تزئینی، گچبری های مدرن و نورپردازی عالی در قسمت های مختلف هتل اشاره کرد. همچنین این هتل دارای ۹ طبقه منفی و ده طبقه مثبت می باشد و جمعا ۱۰۰واحد اقامتی دارد. اگر دوست دارید از پیست اسکی دیزین، شمشک، کاخ سعد آباد و سایر جاذبه های مناطق شمالی تهران دیدن نمایید، مهمانان خود را در هتل ویستریا اقامت دهید تا دسترسی بسیار راحتی به جاذبه ها داشته باشید.

یکی دیگر از مزیت هایی که اقامت در هتل ویستریا تهران را دلنشین و جذاب می سازد، نزدیکی این هتل به مراکز تجاری شمال تهران است. از طریق اقامت در این هتل می توانید به مراکزی مانند: ارگ ، پالادیوم، تندیس و قائم ، مرکز خرید الهیه و جردن دسترسی کاملا راحتی داشته باشید. گشت و گذار در مراکز تجاری و تفریحی تهران، یکی از لذت های تهرانگردی است.

آشنایی با امکانات و خدمات هتل ویستریا تهران

از جمله امکانات تفریحی و سلامتی هتل ویستریا تهران باید به: سونا و جکوزی ، استخر سرپوشیده ، سالن ماساژ ، سالن ورزشی مجهز و حمام ترکی اشاره کرد. شما مهمانان و گردشگران عزیز می توانید از امکانات و خدمات ذکر شده استفاده نمایید و از آن ها لذت ببرید. در صورتی که بخواهید با تاکسی به نقاط مختلف تهران بروید، این هتل دارای تاکسی سرویس و خدمات اجاره اتومبیل نیز می باشد.

سالن، رستوران روف گاردن و کافی شاپ هتل ویستریا از بخش های جذاب این هتل می باشد. سرو انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی در مجموعه پذیرایی هتل ویستریا انجام می گیرد. خوردن غذاهای خوشمزه و باب میل شما در رستوران و کافی شاپ این هتل، یکی از مهم ترین خدماتی است که به مهمانان ارائه می شود. همچنین اگر نیاز به برگزاری جلسات، نشت ها و یا برگزاری مراسمات خود دارید، دو سالن ضیافت با ظرفیت ۴۰۰ نفر، سالن کنفرانس ویستریا با ظرفیت ۱۵۰ نفر و سالن کنفرانس گل سرخ با ظرفیت ۶۰ نفر، در خدمتگزاری برای شما عزیزان آماده می باشند.

روم سرویس ۲۴ ساعته از دیگر خدمات مهمی است که در هتل ویستریا ارائه می شود. شما عزیزان می توانید در اتاق ها یا سوئیت های خود استخراحت کنید و غذای خود را نیز در اتاق میل نمایید. در غیر این صورت با حضور در رستوران یا کافه هتل ویستریا از غذاهای خوشمزه این مجموعه میل کنید.

چاپارگشت پارسه بازدید : 28 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

هتلی به سبک تاج محل

هتل آپارتمان تاج محل تهران، هتلی بسیار شیک و زیبا با بیست سال سابقه پذیرایی و هتلداری واقع در شهر تهران است. مهم ترین مزیتی که می توان برای هتل ها قائل بود، نزدیکی آنها به جاذبه ها و به عبارتی، موقعیت قرار گیری آن ها در شهر است. هتل آپارتمان تاج محل تهران از این قاعده مستثنا نبوده و دارای بهترین موقعیت در شهر تهران می باشد. پس اگر دوست دارید بر بلندای اتوبان شهید همت قرار بگیرید و از چشم انداز شهر تهران بهره مند شوید، حتما هتل تاج محل تهران را برای اقامت انتخاب کنید.

#هتل آپارتمان تاج محل تهران هتلی واقع در میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک ۲۹ می باشد که سه ساختمان مجزا دارد. این ساختمان ها دارای، هفت، هشت و شش طبقه هستند که مجموعا ۸۰ اتاق دارند. این هتل پنج ستاره به صورت کاملا مجهز و شیک آماده پذیرایی از شما گردشگران و مهمانان عزیز می باشد. دکوراسیون اتاق ها بسیار شیک بوده و همچنین دارای خدمات روم سرویس می باشد. از نظر مهمانان، این هتل جزو هتل های خوب شهر بوده و امتیاز ۷/۳ را دریافت نموده است. اولین فاکتوری که برای مسافرین بسیار مهم بوده، موقعیت مکانی و دسترسی این هتل می باشد. به همین خاطر این فاکتور بیشترین امتیاز را دریافت نموده است.

اما آنچه هتل آپارتمان تاج محل تهران را در میان سایر هتل های تهران سرآمد کرده است، باید به نوع معماری و دکوراسیون این هتل اشاره کرد. علت نامگذاری این هتل، به دلیل تلفیق هنر، معماری و دکوراسیون ایرانی با فرهنگ هندو ها است. لابی هر هتلی اولین فضایی است که مهمانان وارد آن شده و با معماری هتل آشنا می شوند. در هتل تاج محل نیز به همین گونه بوده و لابی این هتل به شکل بسیار جذابی، تلفیقی از فرهنگ و معماری هند و ایران را به تصویر می کشد.
سابقه و پیشینه هتل تاج محل، به سال ۲۰۰۱ یا به عبارتی، به بیست سال پیش باز می گردد. به دلیل ویژگی های بارز هتل، موقعیت جغرافیایی، رضایت مشتریان و فاکتور های خوبی که این هتل دارا می باشد، در سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین هتل ایران معرفی شده است.

ویژگی های هتل آپارتمان تاج محل تهران

هتل آپارتمان تاج محل تهران بهترین و مناسب ترین هتلی است که می توانید در آن اقامت داشته باشید. گردشگران داخلی و خارجی که برای دیدار از کاخ های مهم و دیدنی تهران مانند: کاخ سعد آباد، نیاوران، کاخ گلستان و همچنین موزه های مهمی مانند: موزه فرش، موزه جواهرات ملی، موزه سرامیک و ظروف شیشه ای به تهران سفر می کنند، می توانند اقامت خوبی را در هتل تاج محل تجربه نمایند. دسترسی راحت این هتل به مراکز ذکر شده، موجب می شود به آسانی در داخل شهر رفت و آمد و گشت و گذار داشته باشید. همچنین برای بازدید از برج آزادی و برج میلاد، هتل تاج محل از موقعیت خوبی برخوردار می باشد.

رستوران و تالار هتل آپارتمان تاج محل تهران از زیبا ترین و شیک ترین رستوران ها و تالارهای شهر می باشند. رستوران این مجموعه با سرو غذاهای هندی و گیلکی در بین گردشگران و مسافران شهره شهر می باشد. اگر دوست دارید غذاهای تُند هندی را تجربه کنید، حتما به رستوران این هتل سر بزنید. برای برگزاری مراسمات خود نیز می توانید اقدام به رزرو تالار این هتل نمایید.

از دیگر بخش های خوشمزه هتل آپارتمان تاج محل، باید به کافی شاپ آن اشاره کرد. لذیذترین و خوشمزه ترین دسر ها و نوشیدنی ها در این کافی شاپ سرو می گردد. برای گذران اوقات فراغت خود و ثبت لحظه های خاطره انگیز حتما به کافی شاپ این هتل سر بزنید و از منوی متنوع آن بهره مند شوید.
در کنار تمام ویژگی های ذکر شده، هتل آپارتمان تاج محل تهران دارای خدمات و امکانات بسیار خوبی است که به گردشگران و مسافران عزیز ارائه خواهد شد. مجموعه ورزشی، استخر، سونا، خشک شویی، سالن ماساژ، آژانس مسافرتی و پارکینگ از دیگر خدمات و ویژگی های هتل آپارتمان تاج محل تهران می باشد.

چاپارگشت پارسه بازدید : 29 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

هتل اسکان الوند تهران را بشناسید

هتل اسکان الوند از هتل های چهار ستاره شهر تهران می باشد. هتلی واقع در غرب تهران با امکانات فوق العاده که می توانید بهترین لحظات خود را در آن بگذرانید. قرارگیری این هتل در منطقه ای خوش آب و هوا با دسترسی خوب به نقاط مختلف تهران موجب شده است گردشگران و مهمانان زیادی را به خود جذب نمایید.. هتل اسکان الوند در سال ۱۳۹۳ در غرب تهران احداث گردیده و دارای شانزده طبقه با ۶۴ واحد مسکونی در انواع مختلف می باشد. اگر به مراکزی مثل: نمایشگاه بین المللی تهران، پارک آب و آتش، ترمینال آرژانتین، پارک طالقانی، پل طبیعت، برج میلاد و مراکز درمانی معتبر باید دسترسی داشته باشید و از راه دور به شهر تهران سفر کرده اید، می توانید در هتل اسکان الوند اقامت داشته باشید و ضمن استفاده از امکانات این هتل، رفت و آمد راحتی نیز داشته باشید.
یکی از ویژگی های مهم هتل اسکان الوند باید به امکانات خوب و گسترده آن اشاره کرد. این هتل دارای سالن و امکانات ورزشی و تفریحی خوبی است که مسافران عزیز می توانند از آنها استفاده نمایند. این امکانات شامل: سالن ورزشی، سالن اسنوکر(بیلیارد)، سونا، جکوزی و استخر می شوند. با اقامت در این هتل بهترین لحظات را برای خود رقم بزنید.

آشنایی با امکانات هتل اسکان الوند

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هتل اسکان الوند را در گروه بهترین هتل های شهر قرار داده است، تجربه و سابقه درخشان مجموعه هتل های اسکان می باشد. هتل الوند نیز زیر مجموعه هتل های اسکان بوده و از استاندارد های بین المللی برخوردار است. از دیگر ویژگی های هتل اسکان الوند باید به پارکینگ، فضای سبز، اتاق سیگار، سیستم اعلام و اطفاء حریق و خدمات لاندری(خشکشویی) اشاره کرد. اگر عزیز معلولی همراه خود دارید حتما هتل اسکان الوند را برای اقامت انتخاب نمایید، زیرا این هتل خدمات و امکانات ویژه ای را برای معلولین در نظر گرفته است و این عزیزان به راحتی می توانند در این هتل اقامت داشته باشند.

همانطور که ذکر گردید، دسترسی این هتل به پارک ها و بوستان های زیبای شهر تهران بسیار راحت است. پارک اب و آتش، بوستان طالقانی و پل طبیعت از جاذبه ها و مکان های تفریحی تهران هستند که به هتل الوند تهران بسیار نزدیک بوده و شما عزیزان می توانید اوقات خوشی را در این پارک ها و مکان های زیبا سپری کنید. عده بسیاری برای فعالیت های اداری و یا پزشکی به شهر تهران می آیند، اما تهران دارای جاذبه ها و مکان های دیدنی بسیاری است. در کنار فعالیت های شغلی و یا درمانی خود، می توانید از جاذبه های شهر نیز دیدن فرمایید.

مجموعه پذیرایی و رستوران های هتل اسکان الوند بسیار مجلل و زیبا بوده و از تنوع زیادی برخوردار است تا مورد رضایت سلیقه های همه مسافرین عزیز باشد. رستوران فرانسوی هتل الوند با نام کنتیننتال شار، از جمله بهترین رستوران های شهر است. اگر علاقه مند به غذاهای فرنگی علی الخصوص فرانسوی هستید، حتما مهمان این رستوران شوید.
اما اگر از علاقه مندان به غذاهای ایرانی هستید، این هتلی رستورانی نیز مخصوص شما عزیزان دارد، رستوران ایرانی شار به سرو انواع غذاهای ایرانی می پردازد و آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. اما علاقه مندان به خوردن نوشیدنی های گرم و سرد و دسر های خوشمزه، می توانند به کافی شاپ هتل سر بزنند و از منو ان هر آنچه دوست دارید سفارش دهید.

اقامت در هتل الوند چگونه است؟

واحدهای اقامتی هتل اسکان الوند شامل ۶۴ باب می باشد، این واحدها شامل: اتاق سینگل، اتاق دبل، اتاق توئین، اتاق تریپل، کینگ و سوئیت می باشد. این اتاق ها با دکوراسیون زیبا و شیک و امکاناتی نظیر: اینترنت، یخچال، ، ماهواره، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و تلفن می باشد. شما می توانید در اتاق های این هتل راحت اقامت داشته باشید و از امکانات آن بهره مند شوید.

مسافرین این هتل به امکانات و شرایط اقامت در این هتل امتیاز خیلی خوب را داده اند. در میان فاکتورهای نظرسنجی، فاکتور خوشرویی و رفتار کارکنان بیشترین امتیاز را دریافت کرده است. از فاکتورهای بعدی به ترتیب می توان به: وضعیت نظافت، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا، موقعیت مکانی و دسترسی، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، کیفیت غذا و امکانات اقامتگاه اشاره کرد.

چاپارگشت پارسه بازدید : 33 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

اقامت در هتل آرامیس

هتل آرامیس تهران یکی از هتل های چهار ستاره شهر تهران است. این هتل زیبا در نزدیکی مرکز شهر قرار داشته و به مکان ها و جاذبه های زیادی دسترسی دارد. علاوه بر این، افرادی که به منظور دریافت خدمات پزشکی به شهر تهران سفر می کنند، می توانند در این هتل اقامت داشته باشند؛ زیرا هتل آرامیس تهران به بیمارستان امام خمینی نزدیک است.
همچنین اگر قصد داشته باشید به نقاط دیگر شهر بروید، به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو، رفت و آمد شما بسیار راحت خواهد بود. این هتل از باسابقه ترین هتلهای شهر است و مهمان نوازی و پذیرایی در آن از ارزش و قدمت زیادی برخوردار می باشد. به همین جهت هتل آرامیس تهران دارای پرسنل بسیار مجربی است که موجب می شود بهترین میزبانی از شما به عمل آید.

پیشینه هتل آرامیس تهران

همانطور که ذکر گردید، هتل آرامیس تهران از هتل های قدیمی تهران است و تقریبا نیم قرن در زمینه مهمان نوازی و هتلداری تجربه دارد. بخش های مهم این هتل در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته و کاملا به روز رسانی شده است. به همین جهت اتاق ها و سوئیت های آن از تنوع زیادی برخوردار می باشند. اگر علاقه مند به اقامت در هتلی باسابقه و قدیمی در شهر تهران هستید، پیشنهاد ما به شما هتل آرامیس تهران می باشد.

با اقامت در هتل آرامیس تهران به خرید و گشت و گذار بپردازید

اگر در بین هتلداران درباره هتل آرامیس تهران سوال بپرسید، این هتل را با عنوان هتل بوتیک تجاری آرامیس، مورد خطاب قرار می دهند. یکی از دلایلی که نام دیگر این هتل، هتل بوتیک است؛ مجتمع های تجاری اطراف و مجاور آن می باشد. پس شما می توانید به راحتی بعد از استراحت در اتاق هتل، به طبقه پایین بیایید و به بازدید از مغازه ها و بوتیک های نزدیک هتل بپردازید. در صورتی که نیاز به خرید داشته باشید، دسترسی شما به مغازه ها بسیار آسان خواهد بود. ضمن اینکه در خیابان ولیعصر تهران و در بهترین موقعیت قرار دارد، پس نگران سر رفتن حوصله خود نباشید و دغدغه چگونگی خرید رفتن را نداشته باشید. همچنین سینما استقلال و آفریقا در نزدیکی هتل بوده که موجب می شود زمان های خالی خود را با تماشای فیلم پر نمایید.

ویژگی ها و امکانات هتل آرامیس تهران

هتل آرامیس تهران از جمله هتل های زنجیره و بین المللی می باشد که در کشورهایی مانند: فرانسه، تایلند، ترکیه، چک و غیره دارای شعبه می باشد. به همین منظور این هتل از اعتبار و سابقه بسیار خوبی برخوردار است و به عنوان یکی از شعبات بین المللی آرامیس، برای ایران بسیار مهم می باشد. همین ویژگی موجب شده است بهترین ها در هتل مشغول به کارشوند، بهترین غذا ها و نوشیدنی ها سرو گردد و به مهمانان خوش بگذرد.
از جمله امکانات مهم این هتل می توان به تعداد اتاق ها و سوئیت های آن اشاره کرد. این هتل دارای ۸۴ باب واحد اقامتی است. اتاق ها با دکوراسیون عالی و زیبا همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، سرویس روزانه و حمام در اختیار مهمانان عزیز می باشند. از دیگر امکانات می توان به تاکسی سرویس، پارکینگ و اینترنت در لابی اشاره کرد.
از دیگر امکانات هتل آرامیس تهران باید به رستوران و کافی شاپ این هتل اشاره کرد. رستوران چارچوق هتل بسیار مجلل و زیبا بوده که برای ۴۵۰ نفر ظرفیت دارد که می توانید برای برگزاری مراسمات خود از این رستوران استفاده نمایید. نوشیدنی های گرم و سرد در کافی شاپ هتل سرو می گردد و برای ۳۵ نفر ظرفیت دارد.
اتاق های هتل شامل: اتاق های دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته و سوئیت جونیور می باشد که آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است. می توانید از خدمات روم سرویس، لاندری، خدمات اتو، تبدیل ارز، فکس، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط و فتوکپی استفاده نمایید.

چاپارگشت پارسه بازدید : 25 سه شنبه 02 شهریور 1400 نظرات (0)

هتل شیخ بهایی اصفهان را بشناسید

وقتی به شهر اصفهان سفر کردید به منطقه چهار باغ عباسی بروید، در ابتدای خیابان شیخ بهایی، ساختمان هتل شیخ بهایی اصفهان را خواهید دید. هتل شیخ بهایی یکی از هتل های سه ستاره شهر اصفهان است. این هتل زیبا در قلب تپنده اصفهان قرار دارد و به سی و سه پل، میدان نقش جهان، مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله، عمارت عالی قاپو، عمارت چهلستون و هشت بهشت کاملا نزدیک است.

اقامت در این هتل می تواند لحظات بسیار خوبی را برای شما و همراهان تان فراهم آورد. شما می توانید صبح بعد از صرف صبحانه از پنجره اتاقتان مناظر زیبای شهر را نظاره گر باشید و سپس همراه عزیزان تان به بازدید از جاذبه های اصفهان بپردازید. با کمی پیاده روی می توانید وارد قلب تاریخی ایران شوید. این هتل اقامتگاه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.
هتل شیخ بهایی اصفهان در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردیده و دارای پنج طبقه با ۵۲ اتاق می باشد. آنچه این هتل را در بین هتل های سه ستاره اصفهان سرآمد نموده است، معماری، امکانات و رستوران آن است. این هتل معماری داخلی فوق العاده زیبایی دارد و برای مسافران و گردشگران بسیار چشم نواز است. هتل شیخ بهایی اصفهان بسیار مجلل بوده و دکوراسیون داخل اتاق ها نیز بسیار شیک می باشد. برای اطلاع بیشتر از امکانات و خدمات هتل با ما همراه باشید.

آشنایی با امکانات هتل شیخ بهایی

هتل شیخ بهایی اصفهان دارای دو مجموعه رستوران می باشد. این هتل یک غذا خانه سنتی در طبقه همکف دارد و یک رستوران هم در بام هتل موجود می باشد که در تراس آن می توانید لحظات بسیار خوشی داشته باشید. در تراس هتل شیخ بهایی میز های کوچکی چیده شده است تا در آرامش و فضای دل انگیز آن بنشینید و نوشیدنی های مورد علاقه خود را سفارش دهید.
رستوران هتل شیخ بهایی یکی از بهترین رستوران های شهر می باشد که با معماری، طراحی و دکوراسیون زیبای خود آماده خدمات رسانی به مهمانان عزیز می باشد. نورپردازی و طرح و نقش های روی سقف و دیوار ها از ویژگی های مهم غذاخوری هتل شیخ بهایی اصفهان محسوب می شود.

از دیگر امکانات هتل شیخ بهایی اصفهان می توان به سالن همایش هتل اشاره کرد. این مجموعه با ۲۱۰ متر مربع وسعت، دارای میز و صندلی، سیستم نورپردازی، سیستم صوتی و تصویری می باشد. برای برگزاری جلسات، مهمانی ها و کنفرانس های خود می توانید اقدام به رزرو این سالن نمایید. بهترین مراسمات را در این سالن برگزار کنید و از بهترین های شهر اصفهان بهره مند شوید. همچنین اتاق های هتل شامل: اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق کانکت می شود. اتاق ها بسیار دکرواسیون و فضای زیبا و راحتی دارند از امکانات اتاق ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: یخچال، تلوزیون، سرویس فرنگی، ماهواره، اینترنت، یخچال و تلفن در اتاق اشاره کرد.

نظرسنجی درباره هتل شیخ بهایی اصفهان

مسافران و گردشگران عزیز به هتل شیخ بهایی اصفهان امتیاز های مختلفی داده اند که در مجموع این هتل جزو هتل های خوب شهر اصفهان گردیده است. میانگین امتیاز های اعطا شده به هتل شیخ بهایی، ۹/۳ می باشد. اولین فاکتوری که از گردشگران و مسافران بیشترین امتیاز را دریافت نموده است، فاکتور رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا می باشد، زیرا در این اواخر رفت و آمد و سفر بسیار سخت شده و برای مسافران مهم ترین فاکتور رعایت بهداشت و امنیت و سلامت جسمی می باشد. خوشرویی و رفتار کارکنان جزو فاکتور بعدی محسوب می شود که امتیاز ۴/۴ دریافت کرده است. فاکتور های بعدی به ترتیب شامل: موقعیت مکانی و دسترسی، وضعیت نظافت، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، امکانات اقامتگاه و کیفیت غذا و پذیرایی می باشند.

چاپارگشت پارسه بازدید : 27 سه شنبه 02 شهریور 1400 نظرات (0)

آشنایی با هتل ونوس اصفهان

از دیگر هتل های زیبای اصفهان که در مرکز شهر اصفهان نیز قرار دارد، می توان به هتل ونوس اصفهان اشاره کرد. این هتل دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های زیبا و مهم اصفهان دارد، اگر دوست دارید در هتلی راحت اقامت کنید و به جاذبه هایی مثل: ميدان نقش جهان، کاخ چهلستون، مدرسه چهارباغ، رودخانه زيباي زاينده رود و پل های تاریخی و معروف اصفهان دسترسی آسانی داشته باشید، حتما هتل ونوس اصفهان را انتخاب نمایید.
این هتل زیبا و سه ستاره دارای معماری مدرن و زیبایی می باشد که در پنج طبقه بنا شده است. همچنین زیربنای این هتل ۵۰۰۰ متر مربع می باشد. این هتلِ پنج طبقه دارای ۵۸ باب اتاق است و میزبان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی می باشد. هتل ونوس اصفهان آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیزاست.هتل ونوس در سال ۱۳۹۰ افتتاح گردیده و در سال ۱۳۹۶ نیز بازسازی شده است تا فضای مناسب تر و بهتری را برای مهمانان شهر تاریخی اصفهان به ارمغان بیاورد.

آشنایی با اتاق ها و امکانات هتل ونوس اصفهان

همانطور که ذکر گردید هتل ونوس اصفهان دارای ۵۸ اتاق است. این اتاق ها به صورت کاملا تمیز، دکوراسیون زیبا و امکانات خوب در اختیار مهمانان عزیز قرار می گیرد. در اتاق های هتل، امکانات زیر موجود می باشد: دراور، مینی بار، روم سرویس، سیستم اطفا حریق، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، کمد لباس، یخچال، صندوق امانات، اینترنت، آباژور و تلفن در اتاق.

برای آشنایی با امکانات هتل ونوس اصفهان باید ذکر کرد که این هتل دارای لابی بسیار زیبایی می باشد. در صورتی که دوست داشتید در فضایی متفاوت از اتاق خود وقت بگذرانید، می توانید از لابی هتل استفاده کنید. کافی شاپ، لاندری، استخر ، سونا، جکوزی، ماساژ و پارکینگ از دیگر امکانات هتل ونوس است.
همچنین هتل ونوس دارای رستوران مجلل و زیبایی است که می توانید انواع غذاهای لذیذ مد نظر خود را سفارش دهید و در کنار عزیزان تان نوش جان نمایید. این رستوران با نام مینیاتور دارای هنر اصیل ایرانی بوده و طراحی دوران صفویه و قاجاریه را دارا می باشد؛ گچبری ها و آینه کاری های دیوارها، چیدمان میزها و دکوراسیون داخلی رستوران همگی به نوعی آماده شده اند تا فضایی لذت بخش را برای مهمانان فراهم آورند. همچنین شما می توانید قبل از سفارش غذا در چنین محیط زیبا و بی نظیری عکس های یادگاری نابی از خود و خانواده تان بگیرید.

نظرسنجی مسافران از هتل ونوس

مسافران و گردشگران عزیز برای اقامت در هتل ونوس اصفهان باید به خیابان آمادگاه، حدفاصل چهارراه گلدسته و چهار راه فلسطین مراجعه نمایند. با توجه به نظرسنجی و امتیاز هایی که به هتل ونوس داده شده است، هتل ونوس جزو هتل های خوب شهر اصفهان می باشد.
براساس نظرسنجی که از مهمانان این هتل به عمل آمده است، فاکتور خوشرویی و رفتار کارکنان با امتیاز ۷/۳ دارای بیشترین امتیاز در بین مسافران است و فاکتورهای موقعیت و امکان دسترسی، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا و وضعیت نظافت با امتیاز ۶/۳ در رده های بعدی قرار دارند. در رده های بعدی می توان فاکتور های: کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، کیفیت غذا و پذیرایی و امکانات اقامتگاه را نام برد.

چاپارگشت پارسه بازدید : 28 سه شنبه 02 شهریور 1400 نظرات (0)

آشنایی با هتل اسپادانا اصفهان

هتل اسپادانا اصفهان یکی از هتل های سه ستاره این شهر است و در بلوار آیینه خانه، حد فاصل سی و سه پل و پل فردوسی قرار دارد. این هتل با دو دهه تجربه در مجاورت زاینده رود واقع شده است و از هتل های باسابقه و معتبر شهر اصفهان می باشد. این هتل به دلیل نزدیکی به سی و سه پل و میدان نقش جهان، از هتل های مرکزی اصفهان نیز محسوب می شود و به جاذبه هایی مثل: باغ هشت بهشت، کاخ چهلستون، بازار مسگرها و کلیسای وانک دسترسی خیلی خوبی دارد. معماری این هتل مدرن بوده و ظرافت زیادی در طراحی آن به کار برده شده است. تجربه لذت بخش در هتل اسپادانا اصفهان میتواند یکی از بهترین خاطرات شما در شهر اصفهان باشد.
شما با اقامت در هتل اسپادانا اصفهان می توانید به راحتی به زاینده رود رفته و از مناظر زیبای اطراف این رودخانه استفاده نمایید. همچنین با کمی پیاده روی، به بازار اصفهان خواهید رسید که مملو از مغازه های رنگارنگ و صنایع دستی بی نظیر شهر اصفهان است. اگر اقامت در هتلی سه ستاره و درون بافت تاریخی شهر اصفهان مد نظرتان است، هتل اسپادانا بهترین گزینه می باشد.

امکانات موجود در هتل اسپادانا اصفهان

اتاق های هتل اسپادانا اصفهان در چهار طبقه قرار دارند و در مجموع اتاق های این هتل ۳۲ عدد می باشد. این اتاق ها با انواع خدمات و امکانات برای میزبانی از گردشگران و مسافران عزیز شهر اصفهان آماده هستند. همچنین چشم انداز برخی از اتاق های هتل، پارک مجاور می باشد که فضای خوبی را برای مهمانان فراهم آورده است. طبقه اول شامل ده اتاق سه تخته رو به پارک و پنج اتاق دو تخته پشت به پارک می باشد. طبقه دوم نیز دارای هشت اتاق سه تخته رو به پارک، دو اتاق سه تخته پشت به پارک و چهار اتاق دو تخته پشت به پارک دارد. در طبقه اول یک سوئیت سه تخته پشت به پارک نیز موجود می باشد.

هتل اسپادانا اصفهان دارای دو مجموعه رستوران است : یکی در بام هتل و دیگری داخل ساختمان هتل قرار دارد. رستوران طبقه همکف ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد و به سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی می پردازد. رستوران بام هتل اسپادانا اصفهان نیز چشم انداز زیبای میدان نقش جهان و جاذبه های اطراف آن را به نگاهان گرم گردشگران عزیز می رساند. همچنین فضای کافی شاپ این هتل نیز بسیار زیبا است. برای نوش جان کردن انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع کیک ها و دسر ها می توانید مهمان کافی شاپ این مجموعه باشید.
عزیزان اصفهانی برای برگزاری مراسمات خود می توانند رستوران یا کافی شاپ هتل اسپادانا اصفهان را رزرو نمایند و در محیطی بسیار زیبا و شیک، جشن ها یا سوگواری های خود را برگزار کنند. این هتل آماده ارائه هر گونه خدمات پذیرایی به همشهریان خود می باشد. از دیگر امکانات هتل اسپادانا می توان به پارکینگ اختصاصی، اینترنت در لابی و اتاق ها و همچنین خشک شویی اشاره کرد.

اقامت در هتل اسپادانا با چاپار گشت پارسه

هتل اسپادانا اصفهان در سال ۱۳۷۹ احداث گردیده و در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفته است. سیستم های اطفا حریق و تهویه در تمام قسمت های هتل اعمال شده است تا علاوه بر افزایش کیفیت امکانات اقامتگاه، امنیت مسافران و گردشگران عزیز نیز تامین گردد. مسافران و گردشگرانی که در هتل اسپادانا اصفهان اقامت داشته اند به فاکتور موقعیت مکانی و دسترسی امتیاز ۹/۳ را داده اند. سایر فاکتور ها به ترتیب شامل: خوشرویی و رفتار کارکنان، وضعیت نظافت، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، کیفیت غذا و پذیرایی، امکانات اقامتگاه و رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا می شود.
مجموعه خدماتی، مسافرتی و گردشگری چاپار گشت پارسه در خدمت شما سفر دوستان عزیز است تا هر کدام از اتاق های هتل اسپادانا اصفهان را تمایل دارید، برایتان رزرو نماید. این مجموعه با ارائه مشاوره رایگان به مراجعین عزیز سعی می کند بهترین ها را برایتان به ارمغان بیاورد. کافی ست نظر و سلیقه خود را درباره اقامتگاه مورد نظر بگویید، تا چاپار گشت پارسه بهترین و مناسب ترین را به شما پیشنهاد نماید.

چاپارگشت پارسه بازدید : 28 دوشنبه 01 شهریور 1400 نظرات (0)

با صفاترین اقامتگاه سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان یکی دیگر از اقامتگاه های سنتی شهر اصفهان است که زیبایی خاصی دارد. بیشتر جلوه و جذابیت این بنا را می توان مرهون حیاط باصفای آن دانست. وقتی وارد این بنا می شوید و سرسبزی و طراوت گل های حیاط را نظاره گر هستید، حالی عجیب وجودتان را فرا خواهد گرفت که وصف نشدنی است.
حضور در چنین حیاطی و اقامت در آن، می تواند لذت بخش ترین قسمت سفر تان به اصفهان باشد. هیچ چیز بهتر از آن نیست که در شهری به وسعت تمام تاریخ ایران، درون یکی از جاذبه های تاریخی سکونت داشته باشید. هتل سنتی اصفهان یادگاری از دوران صفویه است که معماری بی نظیر آن سوژه عکاسی بسیاری از مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی این اقامتگاه می باشد. از دیگر ویژگی های هتل سنتی اصفهان باید به فاصله اندک آن به میدان نقش جهان اشاره کرد.

حضور در هتل سنتی اصفهان موجب می شود شما اقامت در منزلی را تجربه نمایید که ۴۵۰ سال قدمت دارد و بسیار ارزشمند می باشد. آنچه باعث تمایز شما مهمانان عزیز با سایر افراد می شود، استفاده و بازدید از حیاط اندرونی این مجموعه است. تنها مسافرین و مهمانان این هتل سنتی می توانند در کنار حوض زیبای این حیاط زیبا بنشینند و نظاره گر معماری منحصر به فرد این خانه باشند. به عبارتی دیگر، حیاط اندرونی هتل سنتی اصفهان فقط مختص مهمانان بوده و ورود برای عموم آزاد نمی باشد.

امکانات هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان در میدان نقش جهان، خیابان حکیم، کوچه هفتم (کوچه باغ قلندرها) واقع شده است و دارای: کافی شاپ، شانزده واحد اقامتی، صندوق‌امانات، خدمات خشک‌شویی، پارکینگ غیر مسقف، تلویزیون، مبل نشیمن، کتری برقی، یخچال، حمام اختصاصی و سرویس‌بهداشتی در همه اتاق‌ها اشاره کرد.
معماری این بنا به صورت گچبری های زیبا، طاق ها، شیشه های رنگی، درب و پنجره های چوبی می باشد. نکته مهم تر آنکه، در طول مرمت و بازسازی هتل سنتی اصفهان سعی شده است تمام ویژگی های ظریف و خاص بنا حفظ گردد تا این منزل به عنوان میراثی از دوران صفویه همچنان پا برجا باقی بماند. در این بنا هم افرادی که تنها سفر می کنند، هم زوج ها و هم خانواده های پر جمعیت می توانند در بهترین اتاق های این هتل اقامت داشته باشند و از حضور در این منزل لذت ببرند.
اما بشنوید از رستوران و چایخانه سنتی این هتل زیبا؛ در حیاط بیرونی هتل می توانید روی صندلی های زیبا و راحت بنشینید، از فضای دل انگیز حیاط و هتل لذت ببرید و با مشاهده منو، هر آنچه باب میل تان است را سفارش دهید. انواع غذاهای ایرانی، محلی و نوشیدنی ها در این مکان سرو می شود.

نظرسنجی مسافران و مهمانان این اقامتگاه

مهمانانی که در هتل سنتی اصفهان اقامت داشته اند، به این هتل امتیاز ۲/۴ یعنی خیلی خوب را داده اند. در میان فاکتورهایی که مورد نظرسنجی واقع شده اند، فاکتور خوشرویی و رفتار کارکنان با امتیاز ۷/۴ بیشترین نمره را دریافت نموده است، در رتبه بعدی رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا امتیاز ۵/۴ را دریافت کرده است و فاکتورهای بعدی به ترتیب شامل: وضعیت نظافت امتیاز ۴/۴، موقعیت مکانی و دسترسی ۳/۴، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت و کیفیت غذا و پذیرایی امتیاز ۴ و امکانات اقامتگاه ۹/۳ می شود.

چاپارگشت پارسه بازدید : 26 دوشنبه 01 شهریور 1400 نظرات (0)

تاریخچه خانه سنتی کشیش اصفهان

عمر خانه سنتی کشیش اصفهان به زمان حکومت صفویه باز می گردد. همانطور که از نام این خانه پیداست، ساکن و مالک خانه یک کشیش ارمنی بوده است. همه این کشش را با نام گارگین هانانیان می شناسند اما نام اصلی او، کاراپت گیراگوسیان می باشد. او در سال ۱۸۸۱ میلادی در جلفای اصفهان متولد شده و در سال ۱۹۴۰ میلادی نیز درگذشته است.
گارگین هانانیان به عنوان یک کشیش ارمنی و اصفهانی در این خانه اقامت داشته و بعد از مرگ نیز در کلیسای وانک دفن شده است. این خانه بسیار زیبا و معماری مطابق با خانه های دوران صفویه دارد. از دیگر نکاتی که باید درباره خانه سنتی کشیش اصفهان دانست، چگونگی مرمت و بازسازی آن است. این خانه به دلیل خاص بودن و معماری بینظیری که دارد توسط همایون افهام در سال ۱۳۸۴ از مالکین اصلی آن خریداری شده و سپس مورد مرمت قرار گرفته است.

خانه ای ارمنی به سبک دوران صفویه

خانه سنتی کشیش اصفهان خانه ای است که مردی مهم و بزرگ ساکن آن بوده است. به همین خاطر وقتی در آن اقامت داشته باشید حس نوستالژیک خاصی به شما دست می دهد. به ویژه افرادی که مسیحی نیستند، اقامت در این خانه می تواند برایشان بسیار جذاب باشد. ارزش این خانه را می توان به دو جهت مورد توجه قرار داد:

اول: معماری زیبای خانه و دکوراسیون آن: وقتی وارد حیاط خانه سنتی کشیش اصفهان شوید، در هر چهار طرف بنایی باشکوه را خواهید دید که با پنجره های چوبی و گچبری های زیبا مزین شده است. البته فقط ضلع شمالی بنا، مربوط به ساختمان اولیه این خانه می باشد و قسمت های مسکونی دیگر، بعد ها با توجه به سبک معماری ساختمان اصلی، ساخته شده اند. چون هدف از بازسازی این خانه، حفظ و نگهداری یک بنا و میراث ارزشمند ایرانی و همچنین قرار بر ایجاد اقامتگاه بوده است، قسمت های جدیدی به بنا افزوده اند. با نگاه به ستون و ایوان های بخش اولیه خانه، شاید بتوان تشخیص داد که قسمت های دیگر با هم تفاوت دارند. اما به صورت کلی معماری و ظاهر بنا به سبک دوران صفویه ساخته شده است.

دوم: شخصیت مالکِ اصلی آن یعنی کشیش گارگین هانانیان: کشیش گارگین هانانیان تحصیلکرده ایران و هند است. او به زبان های هندی، فارسی، ارمنی، انگلیسی و فرانسه تسلط داشته و کتاب های زیادی را ترجمه و تالیف نموده است. یکی از نوشته های مهم این کشیش بزرگ، تحریر فرهنگ لغت فارسی به ارمنی با مقدمه “هراچیا آجاریان می باشد که در سال ۱۹۹۳ میلادی در تهران به چاپ رسیده است.

امکانات خانه کشیش اصفهان خانه سنتی کشیش اصفهان دارای رستوران، کافی شاپ، پارکینگ غیر مسقف، سرویس بهداشتی، اینترنت، اسپیلت، یخچال، تلویزیون و تلفن در اتاق می باشد. این خانه مجلل در خیابان حکیم نظامی اصفهان قرار گرفته است و با فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ۳۳ دقیقه، با ایستگاه راه آهن ۱۹ دقیقه و با پایانه مسافربری کاوه ۱۷ دقیقه فاصله دارد.
اتاق های این مجموعه شامل: اتاق یک تخته سیمرغ (طبقه همکف)، اتاق دو تخته خواجو (طبقه همکف)، اتاق دو تخته مینا (طبقه همکف)، اتاق سه تخته آرامش (زیرزمین)، اتاق سه تخته خیام (همکف)، اتاق سه تخته خاطره (همکف)، اتاق سه تخته جهان (همکف)، اتاق دو تخته ملکه VIP (طبقه بالا)، اتاق دو تخته VIP خورشید (طبقه همکف)، اتاق چهار تخته هزار و یک شب (طبقه بالا)، سوئیت پنج تخته هشت بهشت (طبقه بالا) و سوئیت پنج تخته چهل ستون (طبقه بالا) می باشد.

رزرو اتاق خانه سنتی کشیش اصفهان اگر دوست دارید در خانه سنتی کشیش اصفهان اقامت داشته باشید و از زیبایی و شکوه این هتل لذت ببرید، چاپار گشت پارسه در خدمت شماست. به راحتی توسط این دفتر خدماتی و مسافرتی، می توانید اتاق مورد نظر خود و همراه تان یا سایر افرادی که قصد سفر با آن ها را دارید انتخاب و رزرو نمایید.
چاپار گشت پارسه در خدمت شماست تا بهترین هتل ها، اقامتگاه ها و اتاق ها را برای شما رزرو نمایند تا خاطرات خوشی از سفر خود به اصفهان شهر نصف جهان داشته باشید. به خاطر داشته باشید، عکاسی در حیاط خانه سنتی کشیش اصفهان همراه با فواره ها و گلدان های رنگی، یکی از مهم ترین بخش های سفر و اقامت در خانه سنتی کشیش اصفهان است؛ پس عکاسی در حیاط هتل سنتی کشیش را از دست ندهید.

چاپارگشت پارسه بازدید : 19 یکشنبه 31 مرداد 1400 نظرات (0)

آشنایی با هتل سنتی آرمنیا اصفهان

هتل سنتی آرمنیا اصفهان یک خانه صد و سی ساله در محله ای ارمنی نشین در شهر اصفهان است. اگر به شهر زیبای اصفهان، خیابان نظر میانی، کوچه کلیسا وانک، کوچه جلفا، پلاک ۶ الی ۹ سری بزنید، بنایی سه طبقه را خواهید دید که از دور چشم نوازی می کند. ایوان و پنجره های این بنا از زیبایی های بسیار دلنشین این خانه محسوب می شود.
هتل آرمنیا اصفهان را می توان یکی از هتل های جذاب اصفهان دانست. این هتل سنتی زیبا به تازگی (سال ۱۳۹۹) افتتاح شده است و میزبان گردشگران عزیز می باشد. از مزیت های بسیار مهم هتل سنتی آرمنیا اصفهان باید به دسترسی خوب آن نسبت به جاذبه هایی نظیر: کلیسای وانک، موزه موسیقی، سی و سه پل، میدان نقش جهان اشاره کرد.

هیچ چیز لذت بخش تر از آن نیست که در یک خانه ارمنی با معماری قجری سکونت داشته باشید و با کمی پیاده روی خود را مقابل میدان نقش جهان ببینید. آنچه این بنا را شگفت انگیز تر می کند، حیاط کوچک اما باصفای آن است. در این حیاط درختان سر به فلک کشیده چنار و گل های زیبایی در باغچه قرار دارند که لحظه شماری می کنند تا به عنوان چشم انداز عکس های مهمانان عزیز باشند. در ادامه به آشنایی بیشتر با این هتل زیبا می پردازیم.

ویژگی های مهم هتل سنتی آرمنیا اصفهان

در واقع هتل سنتی آرمنیا اصفهان از دو بخش تشکیل شده است: بخش اول: ساختمان اصلی و اولیه بنا بخش دوم: ساختمانی سه طبقه و نوساز

اهمیت هتل سنتی آرمنیا اصفهان در شباهت و هماهنگی میان این دو بخش است. زیرا بخش اول یادگاری از سال های پیشین می باشد و فقط پنج اتاق دارد، اما بخش دوم به تازگی و براساس معماری و ویژگی های بنای اول ساخته شده است. این بنا در مجموع شامل ۲۸ اتاق می باشد که آماده میزبانی از مسافران و گردشگران عزیز است. سبک سنتی بنا از بیرون و داشتن امکانات مدرن در داخل بنا، از ویژگی های مهم هتل سنتی آرمنیا اصفهان به شمار می رود.

از دیگر ویژگی های مهم هتل سنتی آرمنیا اصفهان باید به آسانسور آن اشاره کرد. اگر مهمان و عزیزی همراه شما است که نمی تواند از پله ها بالا برود و یا معلولیت دارد، اصلا نگران نباشید؛ اقامت شما در هتل آرمنیا اصفهان با تمامی امکانات برای شما فراهم می باشد. همچنین اگر با شهر اصفهان آشنایی چندانی ندارید و یا برای اولین بار به این شهر سفر می کنید، هتل دارای تور داخلی می باشد و شما مسافرین عزیز می توانید با ثبت نام در تور های هتل، از تمام جاذبه های بی نظیر اصفهان، به خصوص: موزه موسیقی اصفهان، میدان جلفا، کلیسای بیت‌اللحم، سی‌و‌سه‌ پل، پل خواجو، کاخ چهل‌ستون و میدان نقش‌جهان دیدن نمایید. دسترسی به ایستگاه مترو نیز، از دیگر ویژگی های مهم این هتل محسوب می شود.

امکانات هتل سنتی آرمنیا اصفهان

مجموعه هتل سنتی آرمنیا اصفهان با داشتن کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، بازارچه صنایع دستی و اینترنت تمام تلاش خود را کرده است تا فضایی دلنشین را برای شما گردشگران و مهمانان عزیز فراهم آورد. اتاق های این هتل شامل: یک تخته جدید، یک تخته قدیمی، دوتخته بدون بالکن، دو تخته با بالکن، دو تخته قدیمی، سه تخته شاه نشین و پنج تخته جلفا می باشد.
چون برخی از اتاق ها در موقعیتی قرار دارند که رو به حیاط هستند، دارای بالکن اختصاصی بوده و چشم انداز منحصر به فردی برای مهمانان خود ایجاد می کنند، اما برخی از اتاق ها بدون بالکن می باشند. از امکانات داخلی اتاق ها نیز می توان به: تلفن، سرویس بهداشتی، حمام و یخچال اشاره کرد. همچنین مسافران در صورتی که نیاز به خدماتی مثل: کفاشی، خدمات تهیه بلیط و تکثیر و پرینت داشته باشند، هتل برای ارائه خدمات رسانی آماده خواهد بود.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 2,404
  • بازدید کلی : 5,436